ראשל"צ צירפה את הפיבוט קאנקרש, הישג לפומרנץ בספרד

ברנקו קאנקרש וגו מתתיה | מכבי ראשון לציון, רשמי

הליגה עדיין לא שבה לפעילות אך קבוצות הכדוריד ממשיכות לבצע שינויים בסגל. המונטנגרי (32, 1.92) בעל הרזומה המרשים, מחליף את הבוסני גאפר חדזימורביץ'. פטריק אובינה הצטרף לרחובות. המרכז היה מועד לתואר ה-MVP

(גודל טקסט)

ליגת הכדוריד עדיין מחכה לבשורות טובות שכן העונה נעצרה מאז הסגר השלישי שחל על מדינת ישראל. כרגע אין חדש תחת השמש ועדיין באיגוד ממתינים לתשובות ממשרדי התרבות והספורט והבריאות לבג"צ, הקבוצות ממשיכות לבצע שינויים בסגל בתקווה שהמחזור ה-12 יתקיים כסדרו ביום שני. רגע לפני סגירת הנתב"ג, נחתו בארץ הקודש זרים מעניינים בימים האחרונים.

מכבי ראשל"צ חתומה על מהלך מסקרן – צירופו של הפיבוט המונטנגרי בראנקו קאנקרש, בן 32 (1.92 מ'), בעל רזומה מרשים, שמחליף את הפיבוט הבוסני האיכותי, גאפר חדזימרוביץ', שנפצע בצורה קשה בידו לפני מספר שבועות במשחקה של נבחרת בוסניה ונזקק לניתוח שישבית אותו עד לסיום העונה. קאנקרש כבר נחת בארץ ביום ראשון בלילה ובקבוצה יש ציפיות גבוהות ממנו – בתקווה שיספק את אותן איכויות שסיפק חדזימרוביץ'. קאנקרש, ששיחק בנבחרת מונטנגרו, עשה קריירה מרשימה בסרביה, טורקיה וכן בקבוצות מכובדות בליגה הצרפתית (ואלנס ואיסטרס) ובהמשך גם במשקוב ברשט מלבארוס ובמטאלורג סקופיה ממקדוניה.

מכבי דימונה התחזקה אף היא עם צירופו של המקשר איגור ראדוייביץ' (29, 1.90 מ'), ששיחק בעבר במכבי קרית מוצקין (בעונת 2013-14). ראדוייביץ' שיחק בשנים האחרונות בליגות ברומניה, הונגריה ובוסניה וגם השתייך לנבחרת מונטנגרו.

במכבי קרית מוצקין, קיבלו בברכה את המרכז הניגרי פטריק אובינה הצטרף למועדון הצפוני אחרי 11 עונות במדי מ.כ חולון. אובינה יחליף את המקשר היווני-סרבי צורו מאוגיאטס שנפצע וסיים את דרכו בקבוצה.

פטריק אובינה, פיני ליבוביץ | באדיבות מכבי קרית מוצקין

מעט קודם לכן, עירוני רחובות צירפה את המקשר האוקראיני סרגיי סולימה (32, 1.90 מ'), ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה המקדונית (בבוטל וברבוטניצקי), ולפני כן שיחק חמש עונות עונות בליגה הטורקית. סולימה שיחק לפני למעלה מעשור בנבחרת אוקראינה, והוא מגיע במקומו של ווק פרוביץ' הסרבי שנפצע ועזב את הארץ.  המקשר מור אבנעים השלים את המעבר מעירוני רחובות למ.כ באר שבע.

חדשות גדולות הגיעו מספרד: חן פומרנץ, המרכז, שמשחק בפוארטו סגונטו המקומית, הועמד לבחירה כ-MVP של השנה בליגה הספרדית הבכירה. פומרנץ וקבוצתו צפויים לפגוש בשבוע הבא את ברצלונה, עם חזרת הליגה הספרדית מפגרה.

חן פומרנץ | Pepa conesa

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי