שדרוג משמעותי: תומר בודנהיימר חתם בציריך

תומר בודנהיימר
תומר בודנהיימר | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

שחקן נבחרת ישראל בכדוריד, שפתח את העונה בליגה השלישית בגרמניה, עובר לליגה הבכירה בשווייץ. "קפיצת המדרגה שחיפשתי לעשות". באיגוד מחכים להחלטת הממשלה בכדי לחזור לפעילות כבר בסוף השבוע הקרוב

(גודל טקסט)

תומר בודנהיימר, פיבוט נבחרת ישראל השלים היום (רביעי) את המעבר לקבוצת ציריך מהליגה הבכירה בשווייץ, בה משחקים הישראלים אדיר כהן ויהב שמיר במדיה של וינטרתור, במה שיהווה קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה שלו.

השחקן הצעיר שיצא לאירופה ממכבי ראשון לציון ומשמש חלק אינטגרלי מסגל הנבחרת הלאומית, החל את העונה במקלנבורגר שטירה מהליגה השלישית בגרמניה, וכעת חתם באחד מהמועדונים המעוטרים ביותר בשווייץ וינסה לעזור לו לשפר עמדות מהמקום התשיעי בוא הוא מדורג בשלב זה.

בודנהיימר בן ה-22 סיפר על השתלשלות המעבר היוקרתי: "הליגה השלישית בגרמניה נעצרה בעקבות מגבלות הקורונה שהוטלו במדינה, והתקופה שהגיעה לאחר מכן הייתה עבורי אתגר גדול מאוד, בעיקר מבחינה מנטלית. בינואר, בזמן תקופת האימונים של הנבחרת בארץ, קיבלתי הזמנה מציריך להגיע להתרשמות".

תומר בודנהיימר
שדרוג מקצועי מרשים. תומר בודנהיימר | איגוד הכדוריד

"הצוות המקצועי התרשם והחתימו אותי עד לסיום העונה. אני מאוד שמח על ההזדמנות לשחק בציריך. מדובר עבורי בקפיצת מדרגה שחיפשתי לעשות. אני מרגיש מצוין באימונים והתרשמתי מהמועדון ומהקבוצה. אני מקווה שאני אוכל לתרום לקבוצה ולעזור לה להגיע למטרות שלה" סיכם בודנהיימר.

לגבי ליגת העל בכדוריד בישראל, באיגוד ממתינים במתח להחלטת הממשלה היום בנוגע להארכת הסגר, בתקווה לקבל את ההחרגה שתאפשר את חידוש הליגה כבר בסוף השבוע הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי