"מלאה בתירוצים מאולצים": זעם באיגוד הכדוריד כלפי הממשלה

יובל גררה, ולדי קופמן | צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

לאחר שפעילות ליגת העל נדחתה שוב, בענף טענו על אפליה: "ממשיכים להתייחס אלינו כאל בן חורג. זה בלתי נתפס". יועמ"ש האיגוד: "הדברים של הממשלה לא ראויים וכלל לא דוברו בשום פורום לפני כן"

(גודל טקסט)

למרות רצון עז לחזור לפעילות מלאה של ליגת העל בכדוריד כבר מחר (שישי), הסגר שצפוי להתארך עד יום ראשון, בנוסף לחוסר שיתוף הפעולה של המדינה בנוגע להחרגת הענף, גרמו לדחייה נוספת, לפחות עד ליום שני הקרוב.

בקרב אנשי הכדוריד בארץ ישנה אכזבה אדירה מהיחס המזלזל כלפי הענף, בעוד לכדורגל ולכדורסל היחס שונה בתכלית מצד משרדי הבריאות, הספורט, השרים הממונים והיועץ המשפטי לממשלה. "בעידן שהכדוריד נמצא בפרויקט לאומי, ואנחנו בפתח תחרויות בינלאומיות מכריעות ברמת הנבחרות – התעקשו לאורך כל השבוע לא לקבל החלטה מוקדמת לאפשר חזרה למשחקים כבר בסוף שבוע זה" נמסר מאיגוד הכדוריד.

"ממשיכים להתייחס לכדוריד ולענפי ספורט נוספים כאל הבן החורג. זה בלתי נתפס". היועץ המשפטי של איגוד הכדוריד, עו"ד רועי רוזן, אף הוסיף לגבי תגובת משרדי הספורט והבריאות: "לא ראויה, מאולצת ומלאה בתירוצים והסברים שמעולם לא דוברו בשום פורום וממילא שונים לגמרי מדברי ההסבר לתקנות".

"ממשיכים להתייחס לכדוריד ולענפי ספורט נוספים כאל הבן החורג. זה בלתי נתפס" | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

באיגוד הכדוריד התאכזבו על התנהלות משרדי הממשלה, ובמיוחד של משרד הספורט שמלבד האפליה בהחלטה להחזיר רק את ליגות הכדורגל והכדורסל, לאורך השבועות האחרונים הוסבר את הנחיצות לחזרה מידית כדי לא לפגוע במוכנות שחקני ושחקניות נבחרות ישראל, להם מצפים משימות בינלאומיות מכריעות בחודש הבא.

בנוסף, הקושי בקיום לוחות הזמנים לסיום העונה בזמן (גם עקב פגרות נבחרות ישראל – שמתוכננת כאמור גם במרץ, וגם במהלך חודש אפריל וסוף חודש מאי), וכמובן מועדי הרישום למפעלים האירופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי