בשני: ליגת העל בכדוריד חוזרת למשחקי הכרעה

אלון אוברמן | יותם בוני

אחרי חודש וחצי ללא משחקים, המחזור ה-12 יצא לדרך עם שלל קרבות מרתקים, רגע לפני חלוקת הטבלה לבית עליון ותחתון. המוליכה מרמת השרון תרצה להמשיך את המאזן המושלם, בעוד האלופה מכבי ראשל"צ תצא לדימונה

(גודל טקסט)

לאחר פגרה כפויה בעקבות הסגר, ליגת הכדוריד עתידה לחזור מחר (שני) לפעילות עם משחקי המחזור ה-12. במוקד המשחקים, המוליכה א.ס. רמת השרון תתארח אצל הפועל קריית אונו, כשבמקביל האלופה מכבי ראשון לציון תדרים לדימונה והפועל ראשון לציון של עידן מימון תיסע לחולון לקרב קריטי עבור המקומיים. משחקה של מ.כ. באר שבע מול הפועל אשדוד נדחה למועד אחר בעקבות מקרה מאומת של קורונה בסגל של האשדודים.

הפועל קרית אונו – א.ס. רמה"ש

הסיכוי של המארחת להעפיל לבית העליון עדיין קיים, אך לשם כך היא תהיה חייבת לנצח את המוליכה. בשבועיים האחרונים הקבוצה ביצעה מספר שינויים כשהבולט בהם הוא שאילתו של רועי ליבגוט מהפועל ראשל"צ. בכך הוא מצטרף לקן המשפחתי הכולל את את שוער הקבוצה ודוד שלו טולי ליבגוט ולבנו מושיקו אלימלך. מנגד, רמת השרון עדיין ללא הפסד ותרצה להמשיך ביכולת הנהדרת שלה מלפני הפגרה.

איחוד משפחתי בקריית אונו | לאה סטפנוב

מכבי דימונה – מכבי ראשל"צ

משחק מהמחזור ה-13 שהוקדם בעקבות מקרים מאומתים אצל נס ציונה ומכבי ת"א. האלופה מראשון לציון ממוקמת רביעית, הבטיחה את מקומה בבית העליון ותרצה לשפר עמדות במשחק מול הקבוצה שבמקום ה-12. אצל דימונה החתימו זר חדש, איגור ראדוייביץ' ששיחק בעבר במכבי קרית מוצקין, והם ינסו לברוח מהתחתית במשחק הקשה מחר.

מ.כ חולון – הפועל ראשל"צ

חולון השביעית מארחת את חניכיו של עידן מימון בשבוע קריטי מבחינתה עם שלושה משחקים בשבוע שיקבעו אם היא תצליח להגיע לבית העליון בסיומו. המקומיים החזירו לשורותיהם את המקשר הניגרי פיליפ קאלו, שאמור להעניק לה יותר אפשרויות מהקו האחורי. הפועל ראשל"צ תשאף להשלים סיבוב מצוין מבחינתה, עם הפסד אחד בלבד לעומת תשעה ניצחונות כשהיא דולקת מאחורי רמת השרון מוליכת הליגה.

עוז חממי זורק לשער | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

עירוני רחובות – מכבי קרית מוצקין

האחרונה בטבלה תנסה לייצר נקודות ראשונות העונה כשתארח את התשיעית מהצפון. שתי הקבוצות יציגו הופעות בכורה של מאמנים. בצד של רחובות גיל סגל יערוך טעימה ראשונה בליגת העל, כשאצל מוצקין נלה מאטיץ' המאמן הסרבי הוותיק והמוערך שב למועדון וינסה להעלות את הקריה לבית העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי