Sport1 Banner

חולון הפתיעה את הפועל ראשל"צ, מכבי ראשל"צ גברה על דימונה

אביעד בן זימן | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

ליגת הכדוריד שבה אחרי כמעט חודש וחצי: הפסד שני העונה לאדומים, שנכנעו 25:23 בתום קרב צמוד. האלופה רשמה 30:32, רמה"ש הנהדרת עדיין מושלמת אחרי 12 מחזורים לאחר שהביסה את קריית אונו

(גודל טקסט)

בשעה טובה, ליגת העל בכדוריד חזרה הערב (שני) לפעילות עם משחקי המחזור ה-12 והלפני אחרון בסיבוב הראשון. אחרי כמעט חודש וחצי ללא משחקים, השבוע הקרוב (שבו ייערך גם המחזור ה-13 ביום שישי) צפוי להכריע לגבי חלוקת הקבוצות לבית העליון ולבית התחתון. הערב נערכו ארבעה משחקים, כאשר במוקד א.ס רמת השרון נותרה מושלמת, מכבי ראשון לציון גברה על מכבי דיומנה והפועל ראשון לציון הפסידה למ.כ חולון. שאר המשחקים נדחו בעקבות מאומתים לקורונה במכבי תל אביב, הפועל אשדוד וא.כ נס ציונה. במוקד

מכבי דימונה – מכבי ראשל"צ 32:30

השתיים היו אמורות לפגוש את מכבי ת"א ואת נס ציונה (בהתאמה), אבל אחרי שהמשחקים נדחו – הוקדם המפגש ביניהן מהמחזור ה-13. ראשל"צ נעצרה במחזור הקודם ברמה"ש אחרי שישה ניצחונות רצופים, והיום שבה למסלול הניצחונות. דימונה מנגד רושמת הפסד שמיני העונה, אבל היא נראתה הערב כקבוצה שלחלוטין לא תרים ידיים בקלות במאבק ההישרדות. אצל המנצחת, הפיבוט המונטנגרי הבינלאומי ברנקו קנקראש ערך בכורה וכבש 3 שערים. ירמי סידי הוביל את מבקיעי ראשל"צ עם 10 שערים (חמישה מהם בפנדלים). ניב פישלוביץ סיפק 14 עצירות ב-31%.

המפגש בין דימונה למכבי ראשל"צ | אריק אלקלעי, מכבי ראשון לציון

הפועל קריית אונו – א.ס רמה"ש 36:25

המוליכה מרמה"ש שיחקה את משחקה האחרון בסיבוב הראשון, וחתמה אותו עם ניצחון נוסף, ונותרה עם מאזן מרשים. מנגד, קריית אונו למרות השינויים שביצעה, לא היוותה יריב של ממש וסללה את דרכה לבית התחתון. רמה"ש סיפקה תצוגת תכלית במחצית הראשונה, בשני צידי המגרש, ובעיקר בזכות ניהול משחק נהדר של המרכז עדן ג'ינג'י (שכבש חמישה שערים ומסר 10 אסיסטים בסך הכל). מילאן פאבלוביץ' (שמונה שערים מתשע זריקות) חתם אותה עם צמד שערים ויתרון דו סיפרתי שתי דקות לפני הירידה להפסקה. המחצית השנייה הייתה שקולה ואפשרה לשתי הקבוצות לשתף את מרבית שחקני הסגל. בקריית אונו ניתן לציין את טאריק קסומוביץ' שהבקיע 8 שערים.

אלון אוברמן מול מושיקו אלימלך | לאה סטפנוב

מ.כ חולון – הפועל ראשל"צ 23:25

חולון חזרה בידיעה שמדובר בשבוע קריטי מבחינתה במאבק על מקום בבית העליון. היא החזירה לשורותיה את המקשר הניגרי פיליפ קאלו, ואת שחקני נבחרת הנוער ששבו מהפרויקט בפורטוגל – אור ממן, אור לוי ואלון שולמן, והיום נראתה לגמרי אחרת והשיגה ניצחון נהדר שהעלה אותה למקום השישי. מנגד, הפועל ראשל"צ ספגה את הפסדה השני העונה. המשחק היה במרביתו שיוויוני, ואבירן יוסף קבע יתרון 11:12 למקומיים בהפסקה. אביעד בן זימן התעלה בדקות הסיום וכבש חמישה שערים ברציפות, זאת בנוסף ליכולת מצוינת של זיו קדן בשער חולון. סטפן איליץ' היה המבקיע הבולט בהפועל עם שישה שערים.

תוצאות נוספות

עירוני רחובות – מכבי קריית מוצקין 31:30

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי