הרצליה הבטיחה את מקומה בבית העליון, ניצחון להפועל ראשל"צ

כדוריד: דאליבור סוקיץ' מהפועל ראשון לציון נגד עירוני רחובות | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

סטויאנוביץ' וצרפתי עם שמונה שערים כל אחד העניקו לקבוצתם 34:41 וסיבכו את חולון שתהיה חייבת לנצח את נס ציונה, הקבוצה של מיימון הביסה 26:36 את רחובות. וגם: ניצחון חשוב לבאר שבע בקריית מוצקין

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד נמשך (שישי) עם שלושה מפגשים, כשבמוקד בני הרצליה ניצחה את מ.כ חולון 34:41 והעפילה לבית העליון. עוד היום, מ.כ באר שבע גברה בקרב התחתית על מכבי קריית מוצקין 38:29 והפועל ראשון לציון המשיכה את הכושר הנהדר שלה עם 26:36 על האחרונה בטבלה עירוני רחובות.

בני הרצליה – מ.כ חולון 34:41

הקבוצה מהשרון רושמת סיבוב נפלא מבחינתה כשהיא במקום החמישי ואחרי הניצחון היום הבטיחה את השתתפותה בבית העליון. יכולת טובה של שוערה שגיא בוניס, יחד עם תרומה התקפית נהדרת של דניאל צרפתי ו-ולדיצה סטויאנוביץ (שמונה שערים כל אחד) סגרו את הסיפור עבור המארחת. חולון עדיין במאבק על השגת הכרטיס האחרון לבית העליון והיא תשחק במחזור הבא נגד נס ציונה בקרב קריטי עבורה.

קרב צמוד שהסתיים בניצחונה של הרצליה | איציק שחק

הפועל ראשון לציון – עירוני רחובות 26:36

ניצחון עשירי העונה לחניכיו של עידן מימון, שממשיכים ביכולת המצוינת וכבר נמצאים במקום השני לאחר 12 משחקים העונה. זהות המנצחת לא הוטלה בספק כבר מהרגע הראשון, כשהאדומים שלטו בקצב המשחק והובילו בבטחה בכל שלב. רחובות עדיין ללא ניצחון ליגה וסיכויי ההישרדות שלה נראים קלושים מתמיד. דליבור סוקיץ' וסטפן איליץ' הובילו את מבקיעי הפועל ראשל"צ עם 9 ו-6 שערים בהתאמה ולקראת הסיום אורי פלח בן ה-16 ערך בכורה במדים האדומים ואף התכבד בשני שערים.

אורי פלח בן ה-16 בהופעת בכורה במדי הפועל ראשל"צ | הדר ואל קולא איגוד הכדוריד

מכבי קרית מוצקין – מ.כ באר שבע 38:29

קרב תחתית לוהט התקיים במוצקין, בסיומו האורחת ניצחה ועלתה למקום התשיעי, בעוד מוצקין ירדה למקום ה-10. זה היה הניצחון השלישי בלבד של באר שבע, שחייבת הרבה לשוערה עומר סימון, אקס קרית מוצקין שנתן הופעה נהדרת בשער. לאחר שני ניצחונות רצופים המארחת איבדה גובה והיא עם שמונה נקודות במאזנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי