תחנה חדשה בקריירה: דניאל מוסינדי חתם בסראן לוארה

דניאל מוסינדי
דניאל מוסינדי | באדיבות מ.כ חולון

מקשר נבחרת ישראל יעזוב את ארלנגן הגרמנית בסיום העונה לטובת הקבוצה שנלחמת על עלייה לליגה הבכירה בצרפת. וגם: ניצחונות להפועל אשדוד ולמכבי דימונה במשחקי השלמה, דורון גלפנד צפוי להיבחר ליו"ר איגוד הכדוריד

(גודל טקסט)

דניאל מוסינדי, שחקנה של נבחרת ישראל, עובר לתחנה חדשה בקריירה: המקשר של ארלנגן הגרמנית חתם הערב (שני) בסראן לוארה, שמתמודדת על העלייה לליגה הבכירה בצרפת ואליה יצטרף מוסינדי בעונה הבאה. בכך, חלק גדול מהליגיונרים יחברו בעונה הבאה בליגות בצרפת, כאשר יואב למברוזו משחק בלימוז', אדיר כהן יצטרף לטרמבליי, דן טפר עשוי לחתום גם כן בליגה הבכירה, ליאור גורמן ימשיך בשארבור מליגת המשנה וחן ליבגוט חתום בווילרבאן, שעשויה לשחק בליגה השנייה.

מחר האסיפה הכללית של איגוד הכדוריד צפויה לבחור בדורון גלפנד (בעברו שחקן מוביל בנבחרת ישראל וארזים ר"ג) ליו"ר איגוד הכדוריד, וכמו כן בחבריי ההנהלה החדשה.

בינתיים, שני משחקי השלמה מהמחזור ה-12 בליגת העל נערכו הערב: הפועל אשדוד ניצחה בבירת הנגב את מ.כ באר שבע 23:30. שחר לוין ערך בכורה באשדוד וכבש ארבעה שערים. רם טורקניץ היה הכובש המוביל באשדוד עם תשעה שערים וגיא קורדובה וגאבור לנגהאנס הוסיפו חמישה וארבעה כיבושים בהתאמה. דוראל בן סעדון היה המבקיע המוביל בבאר שבע, עם 10 שערים. אשדוד תשלים את משחקיה בסיבוב הראשון ותוכל לסיים במקום השלישי בו היא נמצאת כעת, כשתפגוש ביום חמישי את מכבי ת"א.

רם טורקניץ | מני אלגריסי, איגוד הכדוריד

מכבי דימונה משיגה את ניצחונה השלישי העונה, אחרי שגברה הלילה 22:25 על מכבי ת"א בתיכונט. מפגש התחתית המסקרן היה שקול עד הדקה ה-21, שבה דימונה פתחה יתרון של ארבעה שערים עד להפסקה, הרבה בזכות יכולת טובה של מרקו פנדיץ' ויותם טל. בשורות מכבי ת"א זנגה ג'ורג'ביץ' ערך בכורה מחודשת, בקדנציה השלישית שלו בארץ. באמצע המחצית השנייה דימונה ברחה ל-11:21. טל אליוכין שנכנס למשחק שינה את המומנטום ואופיר סימון, יחד עם אני אובינה, הורידו את ההפרש לארבעה שערים פחות משלוש דקות לסיום. סימון הוסיף עוד שער דקה וחצי לסיום והלחיץ את דימונה שאיבדה כדור, תומר סגרון סיפק עצירה ודימונה השיגה ניצחון משמעותי שמעלה את מאזנה לשש נקודות. שתי הקבוצות גם החליפו מקומות בתחתית, כאשר דימונה עלתה למקום ה-11 ומכבי ת"א, לה נקודה פחות, מדורגת מתחתיה.

משחק אחד נוסף נותר, בין מכבי ראשל"צ לא.כ נס ציונה, והוא ייערך ביום שישי וישלים את המחזור ה-12. ביום חמישי ייערכו שני משחקי השלמה נוספים בין הפועל אשדוד למכבי ת"א במסגרת המחזור ה-13, ובין מכבי דימונה לבין מ.כ חולון מהמחזור התשיעי. המשחק האחרון בסיבוב הראשון, בין א.כ נס ציונה להפועל קריית אונו (מחזור 13) ייערך ביום שני הבא.

אמש, בליגת אתנה לנשים: המוליכה מכבי ראשל"צ ניצחה את מ.כ יובלים חולון 25:41, והפועל ראשל"צ גברה על בנות הרצליה 33:36. ביום חמישי ייערך משחק הדרבי הראשוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי