דורון גלפנד נבחר ליושב ראש איגוד הכדוריד: "אקדם את הענף"

דורון גלפנד | גיא דניאלי

שחקן נבחרת ישראל בעבר( 68) נבחר לתפקיד ואמר: "המטרה היא להגדיל את מספר הפעילים בענף ולשפר את נבחרות ישראל". בתוך כך: בשבוע הבא ייערך דיון בבג"ץ על העתירה נגד משרדי הבריאות והספורט

(גודל טקסט)

יושב ראש חדש: דורון גלפנד נבחר הערב (שלישי) ליו"ר החדש של איגוד הכדוריד באסיפה הכללית ויחליף בתפקיד את טל לביא. גלפנד, רואה חשבון במקצועו, בעל היסטוריה עשירה בענף, כולל הופעות במדיה של נבחרת ישראל.

לאחר שנבחר, פרש גלפנד את חזונו לקידום הכדוריד בארץ: "המטרה שלי היא להגדיל את מספר הפעילים בענף, ולהרחיב את מספר הערים והישובים בהם קיימת פעילות כדוריד בגילאים הצעירים והבוגרים – הן בנשים והן בגברים. אני אפעל על מנת להגדיל את תקציב הענף, הן ממשרד הספורט והן מהמועצות המקומיות ומתומכים נוספים, יחד עם חבריי".

גלפנד בן ה-68 שיחק ואימן בין השנים 1968 – 1985 בארזים רמת גן ובהפועל גדרות ונחשב לאחד ממבקיעי השערים הבולטים בכדוריד הישראלי. הוא הוסיף: "אתמקד בנושא השיווק, במטרה להגדיל את כמות שידורי הטלוויזיה, במשחקי הגברים והנשים, וכמובן, יחד עם חבריי, להמשיך בתהליך קידום הפרויקט הלאומי ונבחרות ישראל, מתוך תקווה ששחקנים ושחקניות ימשיכו לצאת ולשחק באירופה ויתרמו לקידום הענף בקרב הצעירים ונבחרות ישראל".

כמו כן, נבחרו חברי הנהלה חדשים, בהם שחקני ושחקניות עבר ובתפקידים ניהוליים ומקצועיים באגודות – אריק אלקלעי, שלה כרמי, עמית כהן, תמר ירושלמי, אמיר דרוקר, מיכל עציון, יותם אלעזרא וגבריאלה וייסמן.

בתוך כך, בג"צ קבע דיון לעתירה של איגוד הכדוריד נגד משרדי התרבות והספורט והבריאות, על האפליה וחוסר השוויון לעומת ענפי הכדורגל והכדורסל, בדיון שייערך ביום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי