הפועל ראשל"צ גברה על הרצליה, ניצחון משמעותי למכבי ת"א בתחתית

סטפן איליץ' | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הבית העליון יצא לדרך עם 35:38 של האדומים מעיר היין הודות ל-11 שערים של סטפן איליץ', הצהובים עם 26:34 על באר שבע פתחו את מאבק ההישרדות. ועוד בבית התחתון: קרית מוצקין ניצחה 27:32 בדימונה

(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון והבית התחתון בליגת ווינר יצאו הערב (שני) לדרך וזאת למרות שנותר משחק השלמה מהסיבוב הראשון בין נס ציונה לקרית אונו שייערך ביום רביעי, בו רק ניצחון של נס ציונה ב-21 שערי הפרש יכול למנוע מחולון להופיע בבית העליון.

במוקד הערב, הפועל ראשל"צ רשמה ניצחון 35:38 בהרצליה בבית העליון. בבית התחתון, מוצקין השיגה ניצחון בדימונה 27:32, שמכוון אותה לעבר מאבק על מקום בפליאוף ומסבך את דימונה במאבק ההישרדות לאחר שמכבי ת"א גברה על מ.כ באר שבע 26:34.

בני הרצליה – הפועל ראשל"צ 38:35

הפועל ראשל"צ, השנייה בטבלה, השיגה ניצחון ראשון בשלב השני. אחרי פתיחה צמודה, עומר אליאס עם צמד שערים ברציפות הוביל את האורחת ליתרון של ארבעה שערים לקראת סוף המחצית הראשונה. ראשל"צ כבר הוליכה ביתרון של חמישה שערים במחצית השנייה, אבל הרצליה הצליחה להיצמד לקראת סיומה עם שערים של גל שניידר ולאחר מכן שלושה ברציפות של ברק כרמון. שער של סטפן איליץ' (11 שערים בסך הכל) והחטאת פנדל של שניידר (שהבקיע 8 שערים בסה"כ) חתמו את המפגש.

מכבי דימונה – מכבי קרית מוצקין 32:27

מוצקין עם הפנים למאבק על מקום בפליאוף ואילו דימונה שנראתה בכיוון הנכון להיחלץ מהתחתית, שוב מסתבכת. במוצקין הצטיינו השוער רן גוטרמן, הפיבוט לידור פינטו (שישה שערים) והקפטן אלכסנדר בושיץ' (תשעה שערים).

מכבי ת"א – מ.כ באר שבע 26:34

מכבי ת"א עם ניצחון משמעותי שפותח את מאבק ההישרדות. הצהובים ניצלו עד תום את חסרונו של כוכבה של ב"ש סטפן צ'יריץ' (שנאלץ לחזור לסרביה עקב עניינים משפחתיים) ואת הרחקתו של ג'ורג'ה גולובוביץ', כדי לרוץ ליתרון גדול שהכריע את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה בה הצטיין השוער טל אליוכין. בשורות מכבי ת"א בלטו דאבור טסקוביץ', אני אובינה ואופיר סימון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי