הפועל ראשל"צ גברה 25:26 על רמה"ש והשתוותה אליה בפסגה

דניאל שקלים מרמת השרון מול הגנת הפועל ראשון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

השוער תם שם טוב הצטיין בניצחון של האדומים מעיר היין, היריבה העירונית מכבי ראשל"צ נצמדה למקום השלישי בזכות ניצחון 25:33 בחולון וניצחונה של הרצליה 31:38 על אשדוד. בתחתית, ב"ש הסתבכה לאחר הפסד לרחובות

(גודל טקסט)

המחזור השני בבית העליון והתחתון בליגת ווינר בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך והמשחק המרכזי הפגיש את המובילות – הפועל ראשל"צ והמוליכה א.ס רמה"ש. האדומים, שנוצחו במפגש הקודם (30:26), גמלו עם ניצחון דרמטי 25:26, שהוא גם ההפסד הראשון של רמה"ש העונה אחרי 12 ניצחונות רצופים.

ועוד היום בבית העליון, בני הרצליה הדהימה את הפועל אשדוד עם ניצחון מוחץ 31:38 ומכבי ראשל"צ לא התקשתה מול חולון עם ניצחון 25:33. לאור תוצאות אלו, רמה"ש והפועל ראשל"צ בשוויון נקודות בפסגה עם 24 כל אחת ואילו מכבי ראשל"צ נצמדת לאשדוד במקום השלישי.

בבית התחתון, ניצחון ונקודות בכורה לעירוני רחובות שגברה 24:27 על מ.כ באר שבע, שממשיכה להסתבך במאבק ההישרדות. למזלה של ב"ש, מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון דרמטי 33:34 על מכבי ת"א.

הפועל ראשל"צ – א.ס רמה"ש 25:26

מפגש הפסגה נפתח בסקור נמוך מאוד, כאשר רק אחרי 12 וחצי דקות סטפן טרזיץ' הבקיע את השער החמישי במשחק וקבע 2:3 לרמה"ש. לשמחתנו, ההמשך היה מעולה וכלל דרמה ומהפכים. ראשל"צ עצרה את רמה"ש, קבוצת ההתקפה הטובה בליגה (34 כיבושים בממוצע) על חד סיפרתי במחצית הראשונה – בזכות יכולת נהדרת של תום שם טוב, מצטיין המשחק שבזכות הצלות אדירות השכיל לשמור על היתרון המינימלי עד לסיום.

שם טוב. מצטיין המשחק | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בני הרצליה – הפועל אשדוד 31:38

בעוד אשדוד הגיעה מעודדת מניצחון על מכבי ראשל"צ והרצליה פחות אחרי הפסד להפועל ראשל"צ – זכינו למשחק מפתיע מאוד היום מצד הרצליה שניצחה באופן מוחץ את אחת המועמדות לאליפות. בשורות הרצליה הצטיינו השוער שגיא בוניס והמרכז נמניה גודוויק.

גודוויק מהרצליה מעל עומרי קושמרו והגנת אשדוד | איתי אניג'ר

מ.כ יובלים חולון – מכבי ראשל"צ 33:25

ברנקו קאנקרש, הפיבוט המונטנגרי, היה בלתי ניתן לעצירה עם 8 שערים מ-9 ניסיונות (מאזן כיבוש זהה לזה של איבן קראצ'יץ'). אמיר שניידר סיפק 7 שערים (מ-8 ניסיונות), ובראשל"צ ניתן לציין עוד את צח מלול ודור קלדרון שניהלו היטב את המשחק וכן את השוער הצעיר יאיר ניקולייב שסיפק דקות טובות ועצר שני פנדלים מול הקבוצה בה גדל.

אביעד בן זימן מחולון מול הגנת מכבי ראשל"צ | מ.כ חולון

מכבי קרית מוצקין – מכבי ת"א 33:34

מוצקין כבר לגמרי עם הפנים לעבר התמודדות על עלייה לסדרות רבע הגמר, אחרי ניצחון דרמטי היום – פיליפ לאובץ' הפיבוט כבש את שער הניצחון 13 שניות לסיום, לאחר שאיתי טורקניץ השווה בפנדל לזכות מכבי ת"א קודם לכן.

מ.כ באר שבע – עירוני רחובות 27:24

רחובות השיגה ניצחון ונקודות בכורה וכך הותירה לעצמה סיכוי קטן במאבק ההישרדות. מנגד, ב"ש שיחקה ללא הזרים שלה סטפן צ'יריץ' (ששב לסרביה בגלל בעיה משפחתית) וג'ורג'ה גולובוביץ' המורחק והסתבכה קשות בתחתית ב"ש דווקא פתחה מצוין והוליכה 1:4 בדקות נהדרות של עומר סימון ודוראל בן סעדון, אך ההמשך היה של רחובות, שכבר הובילה ביתרון של ארבעה שערים במחצית השנייה. ב"ש הצליחה להשוות ולהפוך את התוצאה בדקות האחרונות, אבל הסיומת הייתה שייכת לסאבו מסטר, מתן גולץ, דין פרלוב לצד עצירות של ליאור קפלן. סרגיי סולימה הוביל את כובשי רחובות עם 8 שערים. גולץ הוסיף 7. בב"ש.

המפגש בין באר שבע לרחובות | מ.כ באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי