ההכנות נמשכות: נבחרת ישראל ניצחה את חולון במשחק אימון

נבחרת ישראל בכדוריד | באדיבות מ.כ חולון

לקראת המשחקים נגד ליטא ואיסלנד במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, הנבחרת גברה 31:35 על חולון. מוסינדי ונציה אמורים להגיע מגרמניה לקראת המשחקים, טפר וגורמן מצרפת

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה היום (שישי) משחק אימון בו ניצחה את מ.כ. חולון 31:35, כחלק מההכנות שלה לקראת שני המשחקים שייערכו מול ליטא (ביום שלישי בת"א, ובראשון לאחר מכן בוילנה), כמו גם נגד איסלנד (חמישי בת"א) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי ממתינים להגעתם של דניאל מוסינדי ושניר נציה שאמורים לנחות מגרמניה, ולדן טפר וליאור גורמן שיגיעו ביום שני מצרפת. בסגל 26 שחקנים, ובוטנקו את לוי יצטרכו כמובן לנפות ולחלק כוחות בשבוע אינטנסיבי מאוד של משחקים וטיסות.

אמש, התקבלה בשורה חשובה מהאיגוד האירופי, שהחליט לקיים בכל זאת את אליפות אירופה עד גיל 19 בחודש אוגוסט בקרואטיה. כזכור, אליפות אירופה עד גיל 18, שהייתה אמורה להיערך בקיץ האחרון, בוטלה ע"י האיגוד האירופי (יחד עם אליפות אירופה עד גיל 20 לנבחרות עתודה).

נבחרת ישראל בכדוריד | באדיבות מ.כ חולון

בסוף החודש שעבר החליט גם האיגוד העולמי לבטל את משחקי אליפות העולם עד גיל 19 ועד גיל 21, שהיו אמורים להתקיים בקיץ ביוון ובהונגריה (טורניר המוקדמות היה אמור להתקיים בשבוע הבא בישראל). האליפות תיערך בין ה-12 ל-22 באוגוסט בקרואטיה, והשיבוצים מהאליפות הקודמת שבוטלה נשמרו ישראל תשחק בבית ב' עם שבדיה, ספרד והונגריה.

הדירוג הסופי בטורניר יקבע האם הנבחרות הצעירות יישארו בדרג הבכיר באירופה, משמע ישתתפו באליפויות אירופה לנוער ולעתודה ב-2022. באיגוד הכדוריד פנו עוד לפני פרסום ההחלטה הרשמית בבקשה לארח את האליפות, אבל המיקום המקורי שלה לא שונה. נבחרת הנוער בהדרכתם של דביר גולדשטיין וניסים פלח צפויה לצאת בסוף השבוע הבא למשחקי הכנה בסרביה מול הנבחרת המקומית.

נבחרת ישראל בכדוריד | באדיבות מ.כ חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי