ישראל הפסידה 31:28 בליטא, סידי הצטיין עם 11 שערים

הפסד שני לחבורה של אולג בוטנקו במוקדמות אליפות אירופה: "הטלטלה לפני המשחק ו'קבלת הפנים' שעשו לנו בשדה התעופה לא עזרה", טען המאמן

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה היום (ראשון) את משחקה השני בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה ונכנעה בליטא לנבחרת המקומית בתוצאה 31:28. ישראל אומנם השכיחה את הטעם המר מהתבוסה בליטא לפני שלוש שנים בהפרש של 16 שערים, אבל בסיום הנבחרת ספגה הפסד שני בקמפיין אחרי שנכנעה גם בפורטוגל ואפשרה לליטא לרשום ניצחון בכורה בקמפיין.

ירמי סידי הצטיין עבור ישראל וכבש 11 שערים במשחק, אבל המארחת לא אפשרה לכחולים-לבנים להתקרב אליה במחצית השנייה. אחרי 10:11 למארחת במחצית ראשונה צמודה וטובה, ליטא הגדילה את היתרון בפתיחת המחצית השנייה ל-11:14. שער נהדר של עדן ג'ינג'י, עצירת פנדל שנייה במשחק של דן טפר ושער שדה של סידי החזירו את המומנטום, אבל ליטא שוב ברחה ליתרון שיא של חמישה שערים (14:19) והנבחרת של אולג בוטנקו הצליחה רק להתקרב אליה ולא מעבר.

מאמן הנבחרת אולג בוטנקו סיכם: "אני מחלק את המשחק לשניים. במחצית הראשונה – עשינו הגנה טובה ויכולנו לקחת את ההובלה, אבל לא הצלחנו בגלל החטאות ובגלל קבלת החלטות לא מספיק טובה. במחצית השנייה לא היינו מספיק אגרסיביים ולא עשינו מספיק עבירות, וזה מה שהכריע את המשחק. קיבלנו 20 שערים במחצית השנייה. לא שמרנו כמו שאנחנו רוצים. היה מאמץ גדול של השחקנים ואני מעריך את זה. כמובן שהיינו רוצים לנצח ואנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. לגבי ההמשך, בשביל סיכוי לעלות, אנחנו צריכים לנצח את ליטא בארץ ביותר משלושה שערים, להשתדל לקחת נקודות מאיסלנד או פורטוגל ולראות את הבתים האחרים. אני מרגיש שאנחנו במסלול התקדמות, אבל לצערי הטלטלה לפני המשחק ו"קבלת הפנים" שעשו לנו בשדה התעופה – לא יותר מדי עזרה לנו. נסיק את המסקנות ובפעם הבאה נקווה שיילך יותר חלק".

עדן ג'ינג'י | באדיבות האיגוד הליטאי, Mantas Daskevicius

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי