נבחרת ישראל יצאה ללוקסמבורג "עם פוטנציאל טוב להצליח"

נבחרת הנשים של ישראל בכדוריד | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת הנשים בכדוריד תחל בשישי את השלב הראשון במוקדמות אליפות העולם, בו תפגוש את המארחת, בנוסף לסלובקיה ולאוקראינה. הקפטן וקרט: "עד לפני מספר ימים לא ידענו אם תהיה לנו טיסה, ניסינו לשים את הקשיים בצד"

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ישראל יצאה היום (חמישי) ללוקסמבורג, שם תחל מחר את משחקיה בשלב הראשון של טורניר מוקדמות אליפות העולם. הנבחרת תפגוש מחר את המארחת ובשבת ובראשון את נבחרות סלובקיה ואוקראינה. כזכור, המשימה הייתה אמורה להתקיים בחודש דצמבר ונדחתה. בהמשך, לנבחרת הנשים צפויה משימה נוספת במוקדמות אליפות אירופה, מול פינלנד ואיי פארו בטורניר שיתארח באי.

המאמן הראשי ראובן יוספולסקי בחר בסגל שכולל את: דניאל בורנובסקי, גאיה בן זיקרי, בר אלבו, שיר וקרט, נלי אמינוב, שרון אקלר, תהל מאירי, קרן טפליצקי, קים לוי, שיר גבזה, טל ורול, טלי בראל, עמית איזק, שירה ג'רבי, יעל שהם, מור שאול ושרה אשורי. הצוות המקצועי כולל את המאמן יוספולסקי ולצידו עוזר המאמן ג'וני אולייניק, מנהלת הקבוצה תמי סנדיק והפיזיוטרפיסטית הגר בן יוסף.

"הנבחרת משלבת שחקניות ותיקות וצעירות. אנו מכירים את הנבחרות היריבות ממפגשים קודמים שערכנו מולן בשנתיים האחרונות. אני מאוד מאמין בנבחרת וביכולת של הבנות להתעלות ולהפתיע עם תוצאות טובות ולהראות את השיפור הנמשך בנבחרת", אמר מאמן הנבחרת יוספולסקי.

קפטן הנבחרת שיר וקרט: "אנחנו יוצאות למשימה בזמן לא פשוט, עד לפני מספר ימים לא ידענו אם תהיה לנו טיסה ואנחנו לאחר תקופה במהלכה הליגה לא הייתה סדירה וספגה הרבה הפסקות. בהחלט יתכן שאנחנו בכושר משחק קצת פחות טוב ממה שהיינו רוצות אבל בכל תקופת ההכנה ניסינו לשים את כל הקשיים בצד, התרכזנו בעיקר והשתדלנו להאמין שנטוס. למרות זאת, יש לנו המון ביטחון. אנחנו נבחרת מוכשרת עם פוטנציאל טוב להצליח בטורניר ואני מאוד מקווה שנצליח לחבר את הדברים. זו אחת הנבחרות עם הצעירות והיותר מוכשרות שיצא לי לשחק ואני מאמינה לגמרי בבנות. ישנה התרגשות גדולה, בעיקר לאור העובדה שאנחנו מבינות שזה אפשרי".

מי שסייע בפתרון להטסת הנבחרת דרך גרמניה הוא מני ויצמן, יו"ר איגוד הכדוריד בעבר, שגם סייע ביציאת נבחרת הגברים לליטא בשבת האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי