Sport1 Banner

דימונה גברה 30:34 על רחובות ועלתה מעל הקו האדום על חשבונה

דימונה נגד רחובות | מ.כ דימונה

הדרומיים השתוו למכבי ת"א ועקפו את באר שבע, שתפגוש את קרית אונו בשישי. המפסידה ירדה כמעת סופית לליגה הלאומית. מחר: מוליכת הטבלה מראשל"צ תתארח אצל אשדוד השלישית

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדוריד חזרה הערב (חמישי) מפגרת הנבחרת לאחד המחזורים המסקרנים והמכריעים – בטח בהיבט של הבית התחתון – שבו נערך מפגש הישרדות בין שתי האחרונות בטבלה. בסיומו, מכבי דימונה ניצחה 30:34 את עירוני רחובות ועקפה את מ.כ באר שבע בדרך לעלות מעל הקו האדום. דימונה משתווה למכבי ת"א, כאשר שתי הקבוצות עם תשע נקודות והצהובים יהיו חופשיים מחר. מנגד, לעירוני רחובות נותר רק סיכוי תיאורטי לשרוד ומעשית הוא כמעט אפסי. מחר יתקיימו שלושה משחקים בבית העליון, במחזור הלפני האחרון, בדרך לקביעת הדירוגים לקראת סדרות הפלייאוף ויתרון הביתיות בהם.

הפועל אשדוד – הפועל ראשל"צ

אשדוד השלישית בטבלה נעצרה בשני המשחקים האחרונים, בהפסד להרצליה ובשוויון 20:20 מול רמה"ש, בו שמטה יתרון בן ארבעה שערים בדקות הסיום. הפועל ראשל"צ, מוליכת הטבלה, מגיעה אחרי שני ניצחונות על חודו של שער מול רמה"ש ומול חולון, שהעלו אותה לפסגה.

מ.כ יובלים חולון – בני הרצליה

חמש נקודות מפרידות בין השתיים, כאשר חולון תנסה לצמצם את הפיגור מהמקום החמישי (מצפה לה עוד משחק השלמה מול רמה"ש) והרצליה תשאף להבטיח אותו. מדובר במפגש ראשון מבין שניים ביניהן בימים הקרובים, שכן ביום שני הן ישחקו זו מול זו שוב בחולון במסגרת השלב הראשון בגביע המדינה.

המפגש הקודם בין אשדוד לראשל"צ |

מכבי ראשל"צ – א.ס רמה"ש

מכבי ראשל"צ המדורגת רביעית החזירה לארץ את הפיבוט הבוסני גאפר חדזימרוביץ', שהחלים מפציעה ושב להתאמן, ולמעשה יש לה כעת שני פיבוטים זרים בנוסף למונטנגרי הבינלאומי ברנקו קאנקרש – חיזוק משמעותי למרכז ההגנה שלה. בנוסף, גם רותם סגל החלים וחזר לאימונים מלאים וצפוי לשחק. רמה"ש השנייה בטבלה, שהגיעה לבית העליון עם 12 ניצחונות רצופים ומאזן מושלם, צברה בשני המשחקים האחרונים רק נקודה אחרי הפסד להפועל ראשל"צ ושוויון באשדוד. נראה שהמשימה הראשית של רמה"ש תהיה להצר את צעדיו של ירמי סידי, שהיה בכושר נפלא השבוע במשחק נבחרת ישראל בליטא – בו כבש 11 שערים ומסר תשעה אסיסטים.

בבית התחתון, שני משחקים ישלימו את המחזור הרביעי: מכבי קרית מוצקין תארח את א.כ נס ציונה כששתי הקבוצות ינסו להבטיח לעצמן, לפחות מעשית, את ההעפלה לרבע גמר הפלייאוף. בנוסף, הפועל קרית אונו תארח את מ.כ באר שבע – אונו מכוונת לפלייאוף, אבל הפסד עלול לסבך אותה במאבקי הירידה. ב"ש חייבת ניצחון, אחרי שירדה הערב מתחת לקו האדום למקום שמוביל לליגה הלאומית.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי