הראשל"ציות בחצי גמר הגביע, גם בני הרצליה והפועל אשדוד

איבן קראצ'יץ' מול הגנת רמת השרון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הקבוצות מעיר היין ניצחו בקריית אונו וברמת השרון, הפועל אשדוד גברה בביתה על מכבי ת"א ובני הרצליה השיגה 34:37 מרשים בנס ציונה בדרך לשלב ארבע האחרונות

(גודל טקסט)

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד התקיימו היום (שישי) ונקבעו ארבע העולות לחצי הגמר: הפועל ראשל"צ שניצחה 29:32 בקרית אונו, הפועל אשדוד שגברה על מכבי ת"א 23:27, בני הרצליה שעשתה זאת עם 34:37 מרשים בנס ציונה ומכבי ראשל"צ שחלפה בגדול על פני א.ס רמה"ש עם 22:32. 

מעניין לראות ששלושה מארבעת הניצחונות הניצחונות היו של קבוצות החוץ, כאשר רק אשדוד השיגה ניצחון ביתי. בנוסף, שלוש מארבע מעפילות (שתי הראשוניות ואשדוד) היו במעמד חצי הגמר גם בעונה שעברה. הגרלת חצי גמר גביע המדינה תיערך ביום שני והמשחקים ייערכו ב-5 באפריל ברעננה.

בקרית אונו, הקבוצה המקומית סיפקה פייט, אבל האיכויות של הפועל ראשל"צ במחצית השנייה הכריעו. מילוש בואישיץ' הוביל את הכובשים עם שבעה שערים. סטפן איליץ' ואיתי סורקיס במשחק נהדר הוסיפו שישה שערים כל אחד.

באשדוד, בדרבי האחים טורקניץ, ידו של רם הייתה על העליונה מול איתי. גאבור לנגהאנס הוביל את אשדוד עם שישה שערים, ניבו לוי הוסיף ארבעה ועומר גרא ורם טורקניץ סייעו עם שלושה שערים כ"א.

גאבור לנגהאנס מאשדוד מול הגנת מכבי תל אביב | משה דהן הפועל אשדוד

המפגש שהיה שחזור רבע הגמר מהעונה שעברה בין א.ס רמה"ש למכבי ראשל"צ היה חד צדדי. החיסרון של מילאן פאבלוביץ' (שבר בידו) היה משמעותי עבור רמה"ש, וגם כך – מכבי ראשל"צ נראתה נהדר עם עשרה שערים שכבש ירמי סידי, שמונה של איבן קראצ'יץ' וחמישה שערים שכבשו גם ברנקו קאנקרש וגם שרון שלם. ניב פישלוביץ שוב בלט בשער עם 11 עצירות ב-42 אחוז. מנגד, דרקו ארסיץ' סיפק עוד משחק חלש בשער ורשם רק שש עצירות ב-19 אחוזי הצלחה.

בנס ציונה, הרצליה הייתה דומיננטית וטובה יותר לכל אורך המשחק. דווקא ביתרון מבטיח של חמישה שערים, עשר דקות לסיום, נס ציונה הצליחה לחזור ולצמק לשני שערי הפרש, כשנותרו שתי דקות לסיום, אבל הפינאלה היה שייך לקבוצה המפתיעה של העונה מהרצליה בהדרכת דניאל לינדגרן ועודד נאמן – שרשמה ניצחון חוץ שני השבוע בגביע (אחרי הניצחון המרשים בחולון ביום שני).

אביב לייפר מנס ציונה מול שגיא בוניס מהרצליה | גלעד חזון, א.כ נס ציונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי