Sport1 Banner

חצי גמר גביע המדינה: הפועל ומכבי ראשל"צ יפגשו לדרבי לוהט

דור קלדרון ויובל גררה, הפועל ראשל"צ נגד מכבי ראשל"צ | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בדיוק כמו בעונה שעברה, הקבוצות ישחקו ראש בראש בתחילת אפריל כאשר באותו השבוע יפגשו גם במסגרת הליגה. במשחק השני, בני הרצליה שחוזרת למעמד אחרי עשור, תפגוש את הפועל אשדוד

(גודל טקסט)

הגרלת חצי גמר גביע המדינה בכדוריד נערכה היום (שני) והביאה למפגשים מרתקים במיוחד. הפועל ראשון לציון תפגוש את מכבי ראשון לציון לדרבי הגדול, בשחזור מעמד חצי הגמר מהעונה שעברה, ובנוסף בני הרצליה תשחק נגד הפועל אשדוד. המשחקים ייערכו בעוד שבוע, בשני הבא, בתאריך החמישה באפריל, ברעננה.

למעשה, השבוע הבא יהיה בסימן דרבי שכן הקבוצות ישחקו ביניהן גם במסגרת המחזור החמישי והאחרון בבית העליון – ביום שישי. בדרבי הראשון העונה, הפועל ניצחה במחזור השלישי בליגה הסדירה בבית מכבי – 21:27. לגבי הגביע, מכבי ראשל"צ גברה תחילה על עירוני רחובות ולאחר מכן ניצחה 22:32 את רמת השרון במשחק מרשים. הפועל ראשל"צ הדיחה את הפועל קרית אונו ברבע הגמר (29:32).

בני הרצליה חזרה לחצי הגמר אחרי הפסקה ארוכה בת עשור כשגברה בחוץ 24:34 על חולון ו-35:38 על נס ציונה. הפועל אשדוד הדיחה את מכבי תל אביב עם 23:27. המשחק הראשון ביניהן העונה, במחזור התשיעי בליגה, הסתיים ב-31:31 דרמטי. במסגרת המחזור השני בבית העליון, הרצליה ניצחה 31:38.

ולדי קופמן, סהר שחק | משה דהן, הפועל אשדוד

הבית התחתון. הערב ייערך משחק השלמה בין הפועל קרית אונו לעירוני רחובות. המארחת מתמודדת על ההעפלה לפלייאוף העליון כשהפסד יוריד את רחובות סוגרת הטבלה לליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי