חולון גברה 29:33 על רמת השרון, שאיבדה סיכוי לסיים בפסגה

אביעד בן זימן מול הגנת רמת השרון | ענבר חורי, מ.כ חולון

עמית ריינסברג, לידור פסו והשוער אור כנעני הצטיינו, מי שהייתה מושלמת בתום הסיבוב הראשון סופרת כבר שלושה הפסדים בבית העליון וגם המקום השני בסכנה

(גודל טקסט)

משחק השלמה בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שלישי) ובסיומו מ.כ יובלים חולון גברה על א.ס רמת השרון בתוצאה 29:33, כך שהאורחת המשיכה בצלילה ואיבדה סיכוי לסיים את העונה בפסגת הטבלה.

רמה"ש עדיין מדורגת במקום השני עם 25 נקודות וכרגע מקדימה בנקודה את מכבי ראשל"צ, אך ממשיכה בתקופה הלא טובה והלא פשוטה מבחינתה. דווקא אחרי שסיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון ועם מאזן ניצחונות מושלם, הגיעה הירידה בבית העליון שכוללת כבר שלושה הפסדים (לשתי הראשוניות וערב לחולון) ותיקו באשדוד.

בנוסף, ספגה רמה"ש הפסד צורב ברבע גמר גביע המדינה למכבי ראשל"צ 32:22, ועוד לפני כן איבדה שחקן מרכזי – מילאן פאלוביץ' שסובל משבר בידו. כאמור, רמה"ש איבדה כעת סיכוי לסיים את הבית העליון במקום הראשון, וגם המקום השני לא מובטח מבחינתה לקראת המחזור האחרון ביום שישי הבא.

מבחינת חולון – היא צמצמה הלילה לנקודה את הפיגור מבני הרצליה שבמקום החמישי. חולון הגיעה אחרי שבוע שבו ניצחה את בני הרצליה במסגרת הליגה, אבל ספגה מולה הפסד צורב ברבע הגמר – 34:24. במשחק עצמו, רמה"ש כבר הוליכה ביתרון של ארבעה שערים לקראת הירידה להפסקה (10:14), אבל חולון סגרה אותו וביצעה מהפך מרשים במחצית השנייה. בחולון ציינו כמצטיינים את עמית ריינסברג, לידור פסו והשוער אור כנעני.

עדן ג'ינג'י מרמת השרון מול אביעד בן זימן מחולון | ענבר חורי, מ.כ חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי