כמו הגמר שבוטל בשנה שעברה: מכבי ראשון לציון נגד הפועל אשדוד

שחקני הפועל אשדוד | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

פישלוביץ' הצטיין בדרבי והצהובים ניצחו 21:27, עוד קודם לכן טורקניץ כיכב עם תשעה שערים והאדומים גברו 27:34 על בני הרצליה כדי להבטיח עלייה היסטורית למעמד הנכסף אחרי שהקורונה מנעה את קיומו ב-2020

(גודל טקסט)

גמר גביע המדינה לעונת 2019/20 לא נערך בעקבות התפרצות נגיף קורונה ועצירת עונת הכדוריד, אבל הערב (שני) השיגו הקבוצות שחזור מושלם שייערך בשבוע השני של מאי, ב-10 או ב-11 בחודש: הפועל אשדוד העפילה לגמר שנה שנייה ברציפות בזכות ניצחון על בני הרצליה ובמעמד הנכסף וההיסטורי מבחינתה שוב תחכה לה מכבי ראשון לציון, שגברה 21:27 על יריבתה העירונית הפועל ראשון לציון.

מכבי ראשון לציון – הפועל ראשון לציון 21:27

לא רק גמר גביע המדינה של העונה שעברה שוחזר, אלא גם חצי הגמר בין מכבי להפועל ראשון לציון. וכמו בעונה שעברה, שוב הצהובים-כחולים יצאו עם ידם על העליונה בדרך לגמר ואולי לגביע ה-13 שלהם. ניב פישלוביץ', שוער מכבי ראשון לציון, היה המצטיין במחצית הראשונה ולמעשה במשחק כולו כשרשם תשע עצירות ב-50 אחוזי הצלחה והרבה בזכותו הצהובים ניצחו הערב את הדרבי ברעננה.

מכבי ראשון לציון ירדה להפסקה ביתרון 9:13 ואחרי שעוז חממי צימק, פישלוביץ' המשיך להצטיין בין הקורות ובשיא גם הדף פנדל של איליץ' כדי לשמור על יתרון של חמישה שערים לזכות קבוצתו. מיד לאחר מכן, חטיפה של צח מלול ושערים של סידי וחדזמרוביץ' סגרו סיפור והחניכים של ג'ו מתתיה שוב עלו לגמר.

מכבי ראשון לציון חוגגת עלייה לגמר | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בני הרצליה – הפועל אשדוד 34:27

אשדוד העפילה לגמר גביע המדינה גם בעונה שעברה והייתה אמורה לפגוש שם את מכבי ראשון לציון, אך בעקבות התפרצות נגיף קורונה המשחק לא התקיים וב-10 או ב-11 במאי היא תעלה להופעה היסטורית מבחינתה במעמד הנכסף אחרי ארבע עליות רצופות לחצי הגמר.

גם הרצליה קיוותה לרשום העפלה היסטורית לגמר, אך ניגוד לשני מפגשי הליגה שבהם הרצליה הציגה יכולת התקפית נהדרת (הבקיעה בשניהם 69 שערים) והשיגה ניצחון ותיקו, האדומים מאשדוד פתחו את המשחק לגמרי אחרת, הגנתית והתקפית בדרך לניצחון משכנע.

רם טורקניץ היה נהדר במחצית הראשונה ובסך הכל כבש שמונה שערים מתשעה ניסיונות, יוסי ביטרמן ולו אקסבורד קבעו יתרון מבטיח של 9:16 ולהפסקה ירדו הצדדים ב-14:20. אמנם הרצליה הקטינה את הפיגור בפתיחת המחצית השנייה עם שערים של ליברטי ו-ולדיצה סטויאנוביץ', אך מילוש רגיצ'יץ' מנע מהרצליה להתקרב מעבר לארבעה שערים וגאבור לנגהאנס כבש ועצר את המומנטום של הרצליה.

המצטיין עם תשעה שערים. טורקניץ | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

כבשו לאשדוד: טורקניץ 9, שחר לוין 5, ניבו לוי וגאבור לנגהאנס 4 כ"א, ביטרמן ואקסבורד 3 כ"א, עומר גרא וקופמן 2 כ"א, קושמרו וסויסה 1 כ"א. שוערים: מילוש רגיצ'יץ' – 46% – 11 עצירות מ-24. טומיסלב סטויקוביץ 3 מ-17 – 18%.

כבשו להרצליה: ליברטי ואנדרייביץ' 7 כ"א, דניאל צרפתי 5, סטויאנוביץ' 4, נמניה גודוויק וסהר שחק 2 כ"א. עצירות שוער – שגיא בוניס 15 עצירות מ-42 – 36%.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי