דרבי בגמר הגביע: הפועל ראשל"צ תשחק נגד מכבי ראשל"צ

שחקניות מכבי ראשון לציון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מחזיקת הגביע מ-2019 השיגה ניצחון 27:32 על בנות הרצליה, בעוד יריבתה העירונית גברה 20:27 על מ.כ חולון. המשחק שבוטל אשתקד בגלל הקורונה ישוחזר ב-23 באפריל

(גודל טקסט)

בעונה שעברה הפועל ומכבי ראשל"צ היו אמורות להיפגש בגמר גביע המדינה לנשים, שבוטל עם פרוץ משבר הקורונה. אבל העונה זה סופסוף יקרה – ובמשחק גמר כמובן: הפועל ראשל"צ ניצחה הערב (שני) את מ.כ חולון 20:27, בעוד מכבי ראשל"צ, שהיא גם מחזיקת גביע המדינה האחרונה מ-2019 (זכייתה הראשונה והיחידה) גברה על בנות הרצליה 27:32 (15:14). אגב, גם בגמר הגברים (10 במאי) יש שחזור של גמר גביע המדינה מהעונה שעברה בין מכבי ראשל"צ להפועל אשדוד, שלא נערך מאותה סיבה.

במשחק הראשון, הפועל ראשל"צ כאמור גברה על חולון 20:27 (8:12). הפועל, עם שחקניות מנוסות, הייתה פייבוריטית ברורה מול חולון שמתבססת על שחקניות צעירות ומוכשרות, אבל התוצאה לגמרי מטעה. חולון שמודרכת על ידי אביתר גבעון הייתה צמודה לראשל"צ בפתיחת המחצית השנייה, שם היתרון האיכותי של הראשוניות בא לידי ביטוי.

 אנה סטורז'וק שכבשה 10 שערים נבחרה למצטיינת המשחק (כובשות מובילות בהפועל – אושרי כהן ואנה צ'רויקובה 5 שערים כ"א. שוערת ראשל"צ דניאל בורונובסקי כבש שני שערים ממגרש מלא, עצרה פנדל ובלטה). כובשות מובילות בחולון חן מלכאן, תהלי מאירי וליהיא אמר עם 5 שערים כ"א. בשורות חולון הצטיינה גם השוערת גאיה בן זיקרי. שפטו מתן בן סימון ואריק רוימי.

אנה סטורז'וק | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

במשחק השני, אחרי מחצית ראשונה צמודה שבה הרצליה ירדה להפסקה ביתרון 14:15, מכבי ראשל"צ סיפקה מחצית שנייה נהדרת שהובילה אותה לניצחון מרשים – 27:32. שירה ג'רבי הובילה את מבקיעות מכבי עם 10 שערים ונבחרה לשחקנית המצטיינת. ניצן דונאי הבקיעה 7 שערים, עמית איזק 6, ויכולת גבוהה של שוערת ראשל"צ מילצ'ה רדולוביץ' במחצית השנייה. בהרצליה – מור שאול הייתה הכובשת המובילה עם 7 שערים, דנה אפלבוים עם 6, יעל שוהם וניקול רייטזה 4 כ"א.

שירה ג'רבי מקדימה את מור שאול הערב ולאחר מכן נבחרה למצטיינת | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי