מסע ההישרדות הושלם: ב"ש נשארה בליגה, מכבי ת"א ירדה ללאומית

שחקני מ.כ באר שבע חוגגים | דוברות מ.כ באר שבע‎

הצהובים היו זקוקים לנקודה אחת כדי להבטיח את מקומם בליגה ואף הובילו ביתרון חמישה שערים במחצית, אך קריית אונו השיגה 32:35 והדרומיים מצידם גברו 31:34 על דימונה. גם סדרות הפלייאוף נקבעו

(גודל טקסט)

דרמת ענק על קו הסיום בליגת העל בכדוריד: מ.כ באר שבע הצליחה לשרוד לאחר ניצחון במחזור האחרון בבית התחתון על מכבי דימונה 31:34. מכבי תל אביב נפרדת ונושרת הערב (שני) לליגה הלאומית (יחד עם עירוני רחובות), אחרי הפסד להפועל קרית אונו 35:32, כאשר הצהובים היו זקוקים לנקודה כדי לשרוד ואף הובילו ביתרון של חמישה שערים בהפסקת המחצית, אבל אונו לא ויתרה וביצעה מהפך ענק במחצית השנייה.

באר שבע כאמור משלימה מסע הישרדות אדיר בימים האחרונים, לאחר שהייתה כבר בפיגור של שלוש נקודות (וגם היחס הישיר מול מכבי ת"א עמד לרעתה), אבל היא הצליחה לנצח את מכבי קריית מוצקין והלילה את השכנה מדימונה.

שתי סדרות רבע גמר הפליאוף האחרונות נקבעו: הפועל ראשל"צ תפגוש את א.כ נס ציונה, שסיימה במקום השמיני לאחר שניצחה ברחובות 32:33 (13:18). א.ס רמה"ש תתמודד מול הפועל קרית אונו, שסיימה במקום השביעי בעקבות הניצחון בתיכונט. לפיכך, התמונה המלאה הושלמה לקראת פתיחת הפליאוף ביום שישי – בשתי הסדרות הנוספות שנקבעו עוד קודם לכן ייפגשו מכבי ראשון לציון ומ.כ חולון והפועל אשדוד ובני הרצליה.

שחקני מ.כ באר שבע חוגגים | דוברות מ.כ באר שבע‎
שחקני מ.כ באר שבע חוגגים | דוברות מ.כ באר שבע‎
פלייאוף כדוריד – 2021 | איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי