בשישי: הפלייאוף יוצא לדרך עם סדרות רבע הגמר

סהר שחק, טומיסלב סטויקוביץ | הדר ואן קול איגוד הכדוריד

שלבי ההכרעה בליגת העל בכדוריד ייפתחו, כאשר הפועל ראשל"צ מהמקום הראשון תנסה לנצח את נס ציונה, רמה"ש נגד קריית אונו. וגם: נקבעו לוחות הזמנים של משחקי הנבחרת בהמשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה

(גודל טקסט)

שלב הפלייאוף בליגת העל בכדוריד ייצא מחר (שישי) לדרך עם ארבע סדרות רבע הגמר בשיטת הטוב משלושה משחקים. אחרי הדרמה השבוע שבה מ.כ באר שבע שרדה בליגה ומכבי ת"א ירדה לליגה הלאומית (יחד עם עירוני רחובות), נותרנו עם המאבקים על תואר האליפות ועל גביע המדינה (משחק הגמר בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ ייערך ב-10 במאי).

הפועל ראשל"צ (1) – א.כ נס ציונה (8)

הסדרה היחידה שבה הקבוצות נפגשו ביניהן העונה רק פעם אחת (הקבוצה מעיר היין ניצחה). עד לצמד המפגשים וההפסדים מול מכבי ראשל"צ, בחצי גמר גביע המדינה ובמחזור הסיום בבית העליון – הפועל ראשל"צ נראתה טוב – והבטיחה את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות גם בשתי הסדרות הבאות, אם תעפיל אליהן. האדומים פייבוריטים מול נס ציונה, שסיימה במקום השמיני ועמדה במטרה אותה סימנה בפתיחת העונה – הגעה לפלייאוף.

א.ס רמת השרון (2) – הפועל קריית אונו (7)

רמה"ש שסיימה את העונה במקום השני, השיגה במחזור הסיום של הבית העליון את ניצחונה היחיד, מול בני הרצליה, בזכות מהפך מדהים בדקת הסיום. זה גם היה משחק הבית היחיד שלה בבית העליון, אותו סיימה עם שלושה הפסדים ותיקו – תוצאות שגרמו לא לאבד את ראשות הטבלה להפועל ראשל"צ לאחר סיבוב ראשון נהדר שבו צברה 12 ניצחונות במאזן מושלם. אין ספק שהפציעה של מילאן פאבלוביץ', שעשוי לשוב רק לקראת סדרת הגמר (במידה ורמה"ש תגיע אליה) הייתה מכרעת. מנגד, קריית אונו תרשום הופעת בכורה היסטורית בפלייאוף ומבחינתה כל הישג מעבר לכך ייחשב כבונוס. בשני המפגשים שהתקיימו העונה ניצחה רמה"ש – 29:30 צמוד בגביע ווינר ו-25:36 בליגה.

דור קלדרון ויובל גררה, הפועל ראשל"צ נגד מכבי ראשל"צ | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשל"צ (3) – מ.כ יובלים חולון (6)

מכבי ראשל"צ סיימה שלישית, חולון שישית (בשני משחקי הליגה בין השתיים העונה ידה של ראשל"צ הייתה על העליונה). הקבוצה מהמקום השלישי מגיעה לסדרה בכושר נהדר, לאחר שרשמה ניצחונות כפולים במסגרת הגביע והליגה על א.ס רמה"ש ועל יריבתה העירונית, הפועל ראשל"צ. מנצחת הסדרה תתמודד בחצי הגמר מול המנצחת בין אותה רמה"ש לקריית אונו.

הפועל אשדוד (4) – בני הרצליה (5)

השתיים נפגשו רק בתחילת השבוע שעבר בחצי גמר גביע המדינה – שם אשדוד השיגה את ניצחונה הראשון העונה על הרצליה. המשחק בסיבוב הראשון בעיר הנמל נגמר בתיקו דרמטי, כאשר בבית העליון הרצליה רשמה ניצחון ביתי. מדובר במפגש בין ההתקפה הפורייה בליגה (הרצליה) להגנה שספגה הכי פחות (אשדוד). מנצחת הסדרה תפגוש בחצי הגמר את זו שתצלח את הסדרה בין הפועל ראשל"צ לנס ציונה.

רם טורקניץ | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בנושא אחר, האיגוד האירופי קבע באופן סופי את לוחות הזמנים של משחקי נבחרת ישראל בהמשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. שלושה מהמשחקים יערכו בתל אביב – ב-26 באפריל הנבחרת תארח את ליטא, כאשר יום למחרת תפגוש את איסלנד ויומיים לאחר מכן את פורטוגל. כזכור, צמד המשחקים מול ליטא ואיסלנד נדחו בחודש שעבר בשל מדיניות השמיים הסגורים שהייתה בישראל. הנבחרת תחתום את הקמפיין במשחק חוץ באיסלנד ב-2 במאי, זאת לאחר שהצעת איגוד הכדוריד בישראל לארח את כל משחקי הבית, שנתמכה על ידי איסלנד, במתכונת של טורניר – נדחתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי