ניצחון בכורה לישראל במוקדמות אליפות אירופה, 28:34 על ליטא

אדיר כהן | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הנבחרת הלאומית השיגה ניצחון משמעותי בביתה, אשר העלה אותה למקום השלישי והשאיר לה סיכוי להעפיל לטורניר הגמר. היכולת תספיק גם נגד איסלנד החזקה בהיכל שלמה?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ניצחה הערב (שני) את נבחרת ליטא 28:34 (11:15). מדובר בפתיחה מצוינת עבור הנבחרת שמשיגה לא רק ניצחון אלא גם בהפרש לו נזקקה כדי להעלות למקום השלישי, שיכול להוביל אותה לאליפות אירופה (ארבע הנבחרות שיסיימו במקום השלישי עם הניקוד הטוב ביותר יעפילו לאליפות).

למרות חיסרון של הקפטן דניאל שקלים וניבו לוי שנפצעו, והשוער דן טפר שנפצע במהלך המחצית הראשונה (מושיקו אלימלך החליף אותו והיה מצוין), נבחרת ישראל שלטה בקצב המשחק בזכות יכולת נהדרת של ירמי סידי, יואב למברוזו, אדיר כהן, עוז חממי וטל הרשקוביץ והוליכה במהלך המחצית השנייה ביתרון של שבעה שערים 17:24 – דקה 45 ובהמשך בשמונה – 18:26.

ליאור גורמן הורחק בדקות הסיום, ולמרות שערים של יוסי אפו ועדן ג'ינג'י הליטאים צמצמו לחמישה שערי הפרש 24:29, אבל סידי, ג'ינג'י, אפו ולמברוזו כבשו והבטיחו את הניצחון.

אדיר כהן | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כובשי ישראל – סידי 11 שערים (כמות זהה לזו שכבש גם במפגש בליטא), למברוזו 7, אדיר כהן 4, חממי, אפו הרשקוביץ 3 כ"א, ג'ינג'י 2, טורקניץ 1. עצירות שוערים דן טפר 7 עצירות 44%, אלימלך 8 עצירות ב-31%.

המשוכה השנייה מחר (שלישי – 20:30, היכל קבוצת שלמה), גבוהה ואיכותית הרבה יותר מאשר ליטא. מדובר באיסלנד, שמגיעה במטרה ברורה לעלות למקום הראשון בבית, והגיעה עם הרכב חזק שכולל סוללה של שחקנים בכירים שמשחקים במועדוני על באירופה.

יואב למברוזו | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי