נבחרת ישראל מעשית מחוץ לאליפות אירופה אחרי הפסד לפורטוגל

| הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

שחקניו של אולג בוטנקו נכנעו בת"א 41:29 ליריבה האיכותית יותר, ויזדקקו לניצחון סנסציוני באיסלנד כדי לשמור על סיכוי להעפיל לטורניר. המאמן: "התוצאות בשני המשחקים האחרונים מאכזבות, לא מחפשים תירוצים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד נוצחה הערב (חמישי) 41:29 על ידי נבחרת פורטוגל ובכך איבדה מעשית את הסיכוי להעפיל לאליפות אירופה, כשנותר מחזור אחד מתוך שישה במוקדמות. ישראל איבדה את המקום השלישי בבית וירדה לרביעי, זאת בעקבות הניצחון המפתיע של נבחרת ליטא 27:29 על נבחרת איסלנד. רק ניצחון חוץ סנסציוני על הסקנדינבים (שניצחו 20:30 בת"א שלשום) ישאיר סיכוי לעלות לאליפות אירופה דרך המקום השלישי.

חשוב לזכור כי הכחולים-לבנים התמודדו היום מול נבחרת איכותית ביותר, שסיימה עשירית באליפות העולם האחרונה ושישית באליפות אירופה הקודמת. פורטוגל הציגה כדוריד מצוין ולא השאירה לישראל סיכוי, כשכבר במהלך המחצית הראשונה ברחה ליתרון דו ספרתי.

כבשו לישראל: ירמי סידי 6, רם טורקניץ 4, טל הרשקוביץ ועומרי קושמרו 3 כ"א, אדיר כהן, יוסי אפו, יואב למברוזו, גיל פומרנץ, יונתן דיין ועוז חממי 2 כ"א, עדן ג'ינג'יחשווילי 1. דן טפר סיים את המשחק עם 9 עצירות מ-44 זריקות.

מאמן הנבחרת אולג בוטנקו אמר בסיום המשחק: "התחלנו את השבוע הזה טוב, אבל אנחנו מאוכזבים מהתוצאות במשחקים מול איסלנד ופורטוגל. ברור שאחרי הניצחון של ליטא התמונה השתנתה, אנחנו יוצאים למשחק אחרון באיסלנד ולא מוותרים עליו מראש. בהחלט תוצאות מאכזבות בשני המשחקים האחרונים, ואנחנו לא מחפשים שום תירוצים של עומס או נחיתות מול נבחרות מהרמה הגבוהה ביותר באירופה".

| הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
| הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי