ליגיונר חדש: תום שם טוב חתם בלינדסברג השבדית

תום שם טוב | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

שוער הפועל ראשון לציון ונבחרת ישראל ישחק בעונה הבאה בליגה השנייה בשבדיה: "מועדון מוכר שרוצה לחזור לליגה הבכירה, מגיע להיות שוער ראשון"

(גודל טקסט)

תום שם טוב, שוערה של נבחרת ישראל והפועל ראשון לציון, ישחק בעונה הבאה ב-Lif לינדסברג מליגת המשנה בשבדיה. שם טוב יהיה השוער הישראלי השלישי שישחק בעונה הבאה באירופה, אחרי דן טפר מסראן (הליגה הבכירה בצרפת) ויהב שמיר מווינטרטור השווייצרית.

שם טוב, שהחל את דרכו במכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון, בהפועל רמת גן, הפועל אשדוד וכאמור כעת בהפועל ראשל"צ, עשה התקדמות גדולה בשנים האחרונות. עם סיום העונה, הוא ימריא לעיירה לינדסברג, הנמצאת מרחק של כשעתיים משטוקהולם כדי להצטרף למועדון שנוסד ב-1996, שיחק עד לפני חמש שנים בליגה הבכירה ומעוניין לשוב אליה בעוד שנה.

"מדובר במועדון מוכר בשבדיה, והכדוריד מהווה את מרכז הספורט בעיירה", סיפר שם טוב. "המועדון שם לעצמו למטרה לחזור לליגה הבכירה ואני מגיע על תקן השוער הראשון. אני מרגיש שאני מגיע למועדון חם, שמאוד רצה אותי ומאמין בי ובשאיפות שלי. בנוסף לכך, זה מועדון שמאוד מחובר לקהילה, ומהעונה הבאה גם מפעיל קבוצה לבעלי צרכים מיוחדים אותה רשם לליגה מיוחדת, ובעיניי זה מיוחד בפני עצמו. אני מתרגש לעשות את הצעד הראשון שלי באירופה, ומאמין שזו רק ההתחלה. חשוב לי להוסיף שאני 200% מרוכז במאבק על האליפות עם הקבוצה שלי הפועל ראשל"צ, וכרגע זה הדבר היחיד שמעסיק אותי".

תום שם טוב מוצג במועדון השבדי |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי