דרמה בפתיחת סדרת הגמר: מכבי ראשל"צ גברה 27:28 בדרבי על הפועל

נלי אמינוב ממכבי ואנה סטורז'וק מהפועל | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המשחק הראשון בין היריבות העירוניות הוכרע לאחר עצירה מכרעת בשניות הסיום, בהפועל הביעו טענות על השיפוט. הצהובות יבטיחו אליפות בשני? בנוסף: סדרות חצאי הגמר בגברים יצאו לדרך בשני

(גודל טקסט)

סדרת גמר הפליאוף בליגת הכדוריד לנשים, שמפגישה לדרבי היסטורי את מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון, נפתחה כבר בשבוע שעבר, אך המשחק הראשון הופסק בשל מטח הטילים לעבר העיר. היום (שישי), שוב בבית מכבי, הסדרה יצאה לדרך עם המשחק הראשון – והוא סיפק דרמה גדולה שהסתיימה בניצחון 27:28 של מכבי על הפועל.

פתיחת המשחק היום הייתה שייכת למכבי ראשל"צ, שהוליכה 0:3. הפועל ראשל"צ הפכה בהמשך ל-7:8, אבל המארחת ירדה למחצית ביתרון 12:15. יכולת מצוינת של השוערת דניאל בורונובסקי, אנה סטורז'וק וקטיה מלניק החזירה את הפועל בדקות ההכרעה אל מותחן, שהסתיים בעצירה מכרעת של שוערת מכבי, מליצה רדולוביץ', לזריקה של אושרי נחום כהן בשניית הסיום.

שירה ג'רבי עם 8 שערים, ניצן דונאי עם 7 ועמית איזק עם 5 הובילו את מבקיעות מכבי. סטורז'וק כבשה 10 שערים לזכות הפועל. קטיה מלניק הוסיפה 9, ואושרי נחום כהן 4. בהפועל הביעו טענות על טעות שיפוט, שהייתה צריכה להוביל להרחקה של שחקנית. השתיים, שנפגשו לפני מספר שבועות בגמר גביע המדינה, שם ידה של הפועל הייתה על העליונה, ייפגשו שוב ביום שני, כאשר ניצחון של מכבי ראשל"צ יוביל אותה להנפת צלחת האליפות. מנגד, כל תוצאה אחרת תוביל למשחק שלישי ומכריע.

ניצן דונאי מעל הגנת הפועל | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
ולאדה קוסמינה מהפועל, ניצן דונאי ממכבי | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בנוסף, ביום שני ייצאו לדרך חצאי גמר הפליאוף בליגת הגברים. הסדרות היו אמורות לצאת לדרך היום, אך נדחו לאחר שהפועל אשדוד נאלצה שלא להתאמן לאורך השבוע האחרון עקב מבצע "שומר החומות" והמצב הלא פשוט בדרום. הפועל ראשל"צ תארח את הפועל אשדוד בסדרה הראשונה, ובשנייה א.ס רמת השרון את מכבי ראשל"צ . בשל הדחיות של המשחקים, סדרות חצי הגמר קוצרו לשיטה של הטוב משלושה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי