בשני: חצאי גמר הפלייאוף יוצאים לדרך, דרמה בסדרת גמר הנשים

ניצן דונאי, קטיה מלניק, לולדה קוזמינה | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל ראשל"צ תארח את הפועל אשדוד למשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה משחקים, טורקניץ ייעדר. רמה"ש תפגוש את מכבי ראשל"צ ותקווה להתקרב לגמר. בנשים, הפועל ראשל"צ רוצה לערער על טעות השיפוט מהמשחק הראשון

(גודל טקסט)

סדרות חצי גמר הפלייאוף בין הפועל ראשל"צ לבין הפועל אשדוד, ובין א.ס רמת השרון לבין מכבי ראשל"צ ייצאו מחר (שני) לדרך בפורמט של הטוב משלושה משחקים, כאשר סדרת הגמר תצא לדרך בשבוע הבא. לפניהם ייערך המשחק השני בגמר הפלייאוף לנשים שיפגיש לדרבי את הפועל ראשל"צ לבין מכבי ראשל"צ. ניצחון נוסף של מכבי (ניצחה ביום שישי 27:28) יעניק לה את תואר האליפות מול מחזיקת גביע המדינה. כל תוצאה אחרת תוביל למשחק שלישי ומכריע ביום חמישי.

הפועל ראשון לציון – הפועל אשדוד (21:00)

ב-2019, אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ, והעפילה לראשונה לגמר הפלייאוף שבסיומו זכתה הקבוצה באליפות היסטורית, בסדרת גמר מרתקת מול מכבי ראשל"צ. בין שתי האדומות היו לא מעט מפגשים מרתקים בשנים האחרונות, כולל רבע גמר גביע המדינה לפני שנתיים בו אשדוד ניצחה אחרי שתי הארכות. העונה, הפועל ראשל"צ (סיימה ראשונה את הליגה הסדירה) ניצחה את אשדוד (מקום רביעי) בשני משחקי הליגה, אחד בבית במסגרת הליגה הרגילה בנוסף לניצחון חוץ בבית העליון.

בדרך לחצי הגמר השתיים חלפו על פני נס ציונה ובני הרצליה, בהתאמה. מאז, אשדוד הספיקה גם לזכות בגביע המדינה לאחר ניצחון דרמטי על מכבי ראשל"צ. אשדוד עלולה למצוא את עצמה בבעיה, שכן המקשר רם טורקניץ צפוי להחמיץ את הסדרה בשל פציעה בכתפו, זאת בנוסף לולדי קופמן שסיים את העונה בגלל פציעה וכבר הודיע על פרישה ממשחק. מצד שני, בשורה משמחת לתום שם טוב, שוערה של הפועל ראשל"צ, שלפני כן שיחק באשדוד וייצא לשחק בעונה הבאה בליגת המשנה בשבדיה.

עדן ג'ינג'י, דניאל פרידמן, צח מלול | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

א.ס רמת השרון – מכבי ראשון לציון (19:30)

השתיים סיפקו בשנים האחרונות סדרות מרתקות בשלבי חצי גמר ורבע גמר הפלייאוף, שהוכרעו בדרמות רבות. רמה"ש (סיימה שנייה את הליגה הסדירה) עברה ברבע הגמר את הפועל קריית אונו, בעוד מכבי ראשל"צ ניצחה בדרך לחצי הגמר את עירוני רחובות ואת מ.כ חולון. המשחק הראשון בין השתיים העונה הסתיים בניצחון של רמה"ש, כאשר מילאן פאבלוביץ' שיחק, ומחר הוא גם צפוי לחזור למגרשים ולתת זריקת עידוד נוספת למארחת.

בנשים, אחרי הטענות של הפועל ראשל"צ על טעות השיפוט והמזכירות במשחק הראשון (שחקנית מכבי שיר גבזה, שהורחקה שלוש פעמים לשתי דקות והייתה צריכה לסיים את המשחק לקראת הדקה ה-50, חזרה לשחק בדקות הסיום) – בקבוצה שוקלים לערער עוד הערב על תוצאת המשחק שהסתיים בניצחון בהפרש של שער למכבי. מחר, כאמור, יתרחש משחק מפתח שיכול להיות גם המשחק המכריע של העונה. מהצד של הפועל ינסו להשיג ניצחון ושוויון בסדרה, בעוד מכבי תנסה להשיג הכרעה, וחלוקת תארים בראשל"צ – אליפות בצד הצהוב, אחרי הגביע שנחת בצד האדום. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי