Sport1 Banner

נבחרת הנשים הפסידה לפינלנד במוקדמות אליפות אירופה

ישראל נוצחה 28:24 במשחק הפתיחה של שלב המוקדמות הראשון. כדי לסיים בפסגת הבית, הנבחרת תצטרך לגבור על איי פארו בהפרש של שבעה שערים

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ישראל נוצחה הערב (שבת) 28:24 מול פינלנד, במשחקה הראשון בטורניר מוקדמות אליפות אירופה (השלב הראשון) שנערך באיי פארו – מחר ייערך המשחק השני, האחרון והקובע, ונבחרת ישראל חייבת לנצח בו את איי פארו המארחת – כדי ליצור שיוויון נקודות בבית (פארו ניצחה אמש את פינלנד 19:21), אבל לא פחות מכך – רק הפרש של 7 שערים יספיק כדי לסיים במקום הראשון. בהחלט לא פשוט.

הנבחרת פתחה את המשחק לא טוב, ורדפה אחרי הפיניות. הנבחרת כבר הייתה בפיגור של שישה שערים במהלך המחצית השנייה, אבל שיר וקרט, עמית איזק, מור שאול ושיר גבזה ידעו להחזיר את הנבחרת לפיגור של שלושה שערים. גם בחסרון מספרי, וקרט שמרה את הנבחרת בטווח ביטחון, אבל הפיניות הגדילו ל-17:22 (45').

אסיסט יפה של יעל שוהם, ושער של שיר גבזה הורידו שוב את הפיגור ל-23:20 (52'). עמית איזק העניקה הזדמנות נוספת כשהקטינה ל-24:21. חוסר ריכוז בדקות הסיום, איפשר לפיניות להגדיל שוב את היתרון.

כבשו לישראל – שיר וקרט 9, עמית איזק 6, שיר גבזה 3, שירה ג'רבי ומור שאול 2 כ"א, קים לוי ונלי אמינוב 1 כ"א. שוערות – דניאל בורונובסקי ובר אלבו.

עוד באותו נושא: נבחרת ישראל בכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי