מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:2 מול הפועל, תוכתר לאלופה בשישי?

איבן קראציץ | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפעם זה הלך קשה עם 22:24 אלא שהחניכים של עידן מימון נסוגו לאחור במצב של 18:18. קנקרש וסידי כבשו חמישה שערים. ניצחון במשחק הבא יספיק. לפני המשחק: טקס פרידה מרגש מיואב נאמן ששיחק 24 שנים במכבי

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון קרובה מתמיד לזכייה באליפות ה-16 בתולדותיה. הערב (שני), הקבוצה עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול היריבה העירונית הפועל ראשון לציון בזכות קשה 22:24. ניצחון ביום שישי ב"גן נחום" יכתיר אותה לאלופה. מנגד, ניצחון או תיקו של הפועל במשחק הבא – יגרור את הסדרה למשחק רביעי שייערך ביום שני הבא.

אחרי ניצחון משכנע בנחלת יהודה (21:32) הפעם מכבי ראשל"צ התקשתה. הקבוצה של ג'ו מתתיה הובילה 11:13 במחצית. במצב של 18:18 האדומים של עידן מימון, שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון, נסוגו והיריבה הכריעה את המשחק בדקות האחרונות. ברנקו קנקרש וירמי סידי כבשו חמישה שערים כל אחד.

סטפן איליץ | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

לפני המשחק נערך טקס מיוחד – פרידה מיואב נאמן ששיחק 24 שנים במדים הצהובים של מכבי והוליך את הקבוצה להצלחות גדולה כשזכה איתה בתשע אליפויות, שמונה גביעי מדינה ושלושה דאבלים. לאירוע המרגש הוזמנו שחקני עבר גדולים של המועדון ששיחקו יחד איתו ובין היתר היו שם: שחקני עבר מפוארים של המועדון ששיחקו איתו ברגעים הגדולים חלקו לו כבוד – בהם יוליאן סטראט, גל אברהם, מודי סורדו, נועם רויטר, תומר רום, דורון בן עטיה, תום מטלון, דובי ישועה, ג'ו מתתיה, תומר יזרעאלי, אריאל רוזנטל, עמיר לנגליב, חן בירנבאום, דוד עמר, דור גבע, עמית סטלמן, שחר הבר, ולדי קופמן ועומר גרא.

מעבר לכך, החולצה מספר שלוש נתלתה בגג ההיכל בגן נחום והוקרן סרטון עם מיטב הרגעים שלו בקריירה. הוא אף זכה לתשורות מהקבוצה.

יואב נאמן | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
הגופיה של יואב נאמן | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
אריק אלקלעי, יוסי גבע, יואב נאמן, ראול סרוגו וגלעד מאור | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי