אולג בוטנקו לא ימשיך באשדוד, ווקוייביץ' יחליפו

אולג בוטנקו | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מאמן הנבחרת ישראל יעזוב את קבוצתו אחרי ארבע שנים. הסרבי ששימש כעוזרו אמר לאחר המינוי: "מאתגר להיכנס לנעליים הגדולות של בוטנקו". הרצליה החתימה את השוער אורן מאירוביץ'

(גודל טקסט)

הפועל אשדוד הודיעה השבוע כי חוזהו של המאמן אולג בוטנקו, שהוביל אותה לזכיות היסטוריות באליפות ובגביע המדינה, לא יוארך ובכך תסתיים קדנציה מרשימה של ארבע שנים שבהן ביסס את המועדון בצמרת הכדוריד הישראלי. היום הודיעו באשדוד כי מי ששימש כעוזרו, הסרבי אנדריאה ווקוייביץ' ישמש כמאמן הראשי.

הסרבי הדריך בעבר את מכבי דימונה, ורשם איתה את העלייה ההיסטורית לליגת העל, והדריך אותה מספר חודשים עד שפוטר. "הרגשה מדהימה וחלומית להתמנות כמאמן הראשי של הפועל אשדוד. מאתגר להיכנס לנעליים הגדולות של מאמן כל כך גדול כמו אולג בוטנקו, שעשה היסטוריה במועדון. עם עבודה קשה מאוד, השאיפה היא להשאיר את המועדון בטופ, וכמובן לעמוד במטרה המרכזית – התמודדות על כל התארים בעונה הבאה".

מעניין יהיה לעקוב ולראות היכן יחתום בוטנקו, שמדריך את נבחרת ישראל. בסימן סיום תקופה באשדוד, ערכו השבוע אירוע סיום עונה, ונפרדו מהמקשר הגרמני הנהדר גאבור לנגהאנס, ששב לשחק בארצו אחרי שלוש שנים מוצלחות באשדוד.

אנדראה ווקוייביץ' | הפועל אשדוד

בינתיים, בני הרצליה רושמת החתמה מעניינת כשצירפה את אורן מאירוביץ'. שוער נבחרת לשעבר, ששיחק והצטיין בשלוש העונות האחרונות בא.כ. נס ציונה, אמר לאחר החתימה: "אני מודה לנס ציונה, פרידות הן חלק מהספורט ומאחל להם המון בהצלחה. אני גאה ונרגש לחתום בבני הרצליה, אני מגיע עם רעב גדול להצליח באתגר החדש וסומך על היו"ר אדם פלטקביץ' והמאמן דניאל לינדגרן שידעו להביא את החיזוקים הנכונים על שלד השחקנים הקיים על מנת שתהיה קבוצה טובה, אטרקטיבית עם חדר הלבשה בריא, שתתחרה על תארים". שגיא בוניס, שהציג יכולת נהדרת בעונה המוצלחת של הרצליה, ממשיך והרצליה משלימה עמדת שוער ישראלית איכותית.

אורן מאירוביץ' | איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי