בפעם ה-16 בתולדותיה: מכבי ראשל"צ אלופת המדינה בכדוריד

מכבי ראשון לציון אלופת המדינה בכדוריד | דני מרון

הצהובים-כחולים השלימו 0:3 על היריבה העירונית הפועל - סוויפ ראשון בסדרת הגמר מאז 2015. ניב פישלוביץ, שלפני שש שנים חגג תואר עם האדומים, עשה זאת בצד השני של העיר הפעם ונבחר למצטיין הסדרה

(גודל טקסט)

בפעם ה-16 בתולדותיה, מכבי ראשון לציון היא אלופת המדינה בכדוריד. הקבוצה מעיר היין השלימה היום 0:3 בסדרת הגמר על היריבה העירונית, הפועל ראשון לציון, לאחר שניצחה אותה 23:29. בכך זכה המאמן ג'ו מתתיה באליפות הראשונה שלו בקריירה על הקווים.

מדובר בסדרת הגמר הראשונה שמסתיימת בסוויפ מאז 2010, כשגם אז מכבי ראשל"צ הייתה לאלופה. שוער הקבוצה ניב פישלוביץ הוכתר למצטיין סדרת הגמר, כשהעמיד מספרים נהדרים: 40 עצירות בכמעט 40%, ובנוסף הבקיע את השער שחתם את הסדרה. פישלוביץ וירמי סידי זכו היום בתואר בצד הצהוב של העיר, לאחר שעשו זאת כשחקני הפועל ראשל"צ נגד מכבי ב-2015.

מכבי ראשל"צ היא אלופת המדינה בכדוריד, והיא עושה זאת בפעם ה-16 בתולדותיה! הצהובים השלימו היום 'סוויפ' וניצחון 0:3 בסדרת גמר הפליאוף בליגת ווינר, אחרי ניצחון – 23:29 – וניצחונות קודמים 22:24 במשחק השני ו-21:32 במשחק הראשון. שניים מהניצחונות שלה בגמר (ושלושה בסה"כ העונה) הושגו באולמה של היריבה העירונית, בנחלת יהודה, שם הקפטן החדש של הקבוצה, דניאל פרידמן (החליף את יואב נאמן שפרש) הניף לראשונה צלחת אליפות. ג'ו מתתיה זוכה בתואר אליפות ראשון כמאמן.

מכבי ראשון לציון חוגגת אליפות | דני מרון
מכבי ראשון לציון מניפה את צלחת האליפות | דני מרון

מתתיה אמר לאחר הבטחת האליפות: "אני שמח שהשנה זה התחבר לנו. לא בכדוריד גדול, אלא בלב ובנשמה. האליפות בסופו של דבר שייכת לשחקנים ומגיע להם כל הכבוד. העונה הזו, כדי לסכם אותה צריך שעה ורבע. לא שיחקנו בהתחלה עם הזרים, שיחקנו עם שמונה שחקנים בתחילת העונה, אבל המועדון הזה הוא ענק וכיף גדול לעבוד במועדון כזה גדול. בסופו של דבר עשינו רצף מדהים של ניצחונות מינואר ואני שמח ומאושר".

פישלוביץ: "זה רגע מרגש מאוד. הייתה עונה מאוד מאוד קשה, עם קורונה, עוצרים אימונים וממשיכים. עונה מטורפת. הסיבוב הראשון שלי היה על הפנים. התבשלנו, והגענו בפורמה מטורפת במאני טיים בפלייאוף. יש לנו חבר'ה לוחמים, תענוג, כיף גדול".

פישלוביץ (מימין). מצטיין הסדרה | דני מרון
מכבי ראשון לציון חוגגת אליפות | דני מרון

כבשו למכבי ראשון לציון: סידי סיים עם 11 שערים, קראצ'יץ', קלדרון, שלם 3 כ"א, חדזימרוביץ, פרידמן ושנייר 2 כ"א, קנקרש, סגל ופישלוביץ 1 כ"א. פישלוביץ עם 13 עצירות ב-37%.

כבשו להפועל ראשון לציון: סוקיץ' 6, איליץ' 5, חממי 4, בואישיץ' ונתן 3 כ"א, סלס ובן דוד 1 כ"א. עצירות שוער – שם טוב 6 מ-26 – 23%, אורון ברגיל 5 מ-11 – 45%.

עידן מימון. הפועל שלו הפסידה בגמר הפעם | דני מרון
שחקני הפועל מאוכזבים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי