היסטוריה: חבל איילות העפילה לראשונה בתולדותיה לליגת העל

שחקני הפועל חבל איילות | צילום: עמוס זבולון

הקבוצה הצנועה מהדרום רשמה הישג חסר תקדים עבורה כשעלתה לליגה הבכירה בזכות ניצחון 18:32 על הפועל ר"ג. בכך, היא הבטיחה את העלייה מחזור אחד לפני סיום הפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

היסטוריה בכדוריד הישראלי: הפועל חבל איילות העפילה הערב (שלישי) לראשונה בתולדותיה לליגת העל, אחרי שניצחה בחוץ את הפועל ר"ג 18:32 והבטיחה את ההישג מחזור אחד לפני סיום הפלייאוף העליון. בכך, ליגת העל בכדוריד תיפרש בעונה הבאה מקריית מוצקין, דרך המרכז, השפלה, ולקבוצות הדרום הפועל אשדוד, מ.כ באר שבע, מכבי דימונה מצטרפת כעת גם איילות.

מי שהוביל אותה הוא המאמן הסרבי סרדן רונדיץ', שמדריך את הקבוצה כבר חמש שנים, וצירף איתו גם שני שחקנים זרים (השוער מלאדן הנקוביץ' והמרכז דרקו טודורוביץ'), ויחד עם חבורה ישראלית (הכוללת את הקפטן אייל מימון, גל קדם, יונתן רום, טל קדמי, דין סויפרמן, אלון סופר, ים שוובר, ענבר קורטי, דב ברטיסלב, השוער אדיר כהן) – היא הצליחה להקדים את הפועל ר"ג ואת מכבי פ"ת.

באיילות רוצים לתקוע יתד בליגה הבכירה, עם הרוח והתמיכה של ראש המועצה ד"ר חנן גינת, ועם קהל מצומצם אבל נאמן שמלווה את הקבוצה מהערבה לכל מקום בארץ – וגם הערב לאולם בר"ג (בשבוע הבא הקבוצה תקבל את צלחת האליפות במשחק מול הפועל פ"ת).

שחקני הפועל חבל איילות | צילום: איגוד הכדוריד
אוהדי הפועל חבל איילות | צילום: איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי