כדוריד: טומיסלאב סטויקוביץ' עובר מאשדוד לרמה"ש

טומיסלאב סטויקוביץ' | צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

השוער הסרבי שרשם הישגים כבירים בארבע השנים האחרונות ונבחר ל-MVP בסדרת הגמר ב-2019 ולשחקן הזר של העונה - יחליף את דרקו ארסיץ' שעזב מסיבות אישיות. סטפן צ'יריץ' בקריית אונו, וגם: אופטימיות בעירוני רחובות

(גודל טקסט)

בליגת הכדוריד הקבוצות כבר נערכות לעונה החדשה. א.ס SGS רמת השרון הוגיעה על צירופו של השוער הסרבי, טומיסלאב סטויקוביץ', שבלט בהפועל אשדוד בה שיחק בארבע השנים האחרונות. הקרואטי הוביל אותה לזכייה בתארי האליפות וגביע המדינה ההיסטוריים, וגם נבחר ל-MVP של סדרת גמר 2019 ולשחקן הזר המצטיין של אותה עונה. עוד קודם לכן באמתחתו זכייה בגביע המדינה בהפועל ראשון לציון.

סטויקוביץ' נפרד בשבוע שעבר מאשדוד, וההערכה הייתה שהוא יחזור לשחק בארצו, אבל החלטה של השוער הסרבי של רמה"ש, דרקו ארסיץ' לעזוב, כתוצאה מסיבות אישיות, הובילה להחתמה המסקרנת. רמה"ש הצהירה על רצונה לזכות בתארים אך לא עמדה במשימה בשנים האחרונות. כעת כבר ישנם שלושה זרים חתומים – סטויקוביץ' והמקשר מילאן פאבלוביץ' שמשחק אצלה כבר שש שנים, המקשר מרקו וויצ'יץ' וסגל ישראלי בכיר שכולל בין היתר את דניאל שקלים, יוסי אפו, עדן ג'ינג'י, כשבהמשך עשוי להצטרף גם דניאל צרפתי מהרצליה.

שחקן זר נוסף שמחליף קבוצה הוא המרכז-מקשר הסרי סטפן צ'יריץ' שעזב את מ.כ באר שבע אחרי שנתיים וחצי והצטרף להפועל קריית אונו. בב"ש ימשיכו עם המאמן אבנר דרורי, ושחקן הפינה המוכשר איליה מוסיינקו צורף, כשהקבוצה צפויה לצרף את הפיבוט הסרבי של הפועל ראשל"צ, דאליבור סוקיץ'.

סטפן ציריץ' | הפועל קרית אונו, רשמי

בנושא אחר: בעירוני רחובות גדלו בשנים האחרונות שחקנים רבים מוכשרים מאוד, אך במועדון לא הצליחו לשמור עליהם וחלקם יצאו גם לשחק באירופה (יואב למברוזו, יונתן דיין, שניר נציה) ואחרים התפזרו בין קבוצות הליגה, אבל דווקא אחרי הירידה של הקבוצה לליגה הלאומית – שוב יש אור בקצה המנהרה. אמש (שלישי) , קבוצות הנערים י' ו-ט' של המועדון זכו באליפויות המדינה. בצמרת המועדון בוצעו שינויים – עו"ד גלעד מרקמן מחליף את עו"ד מוטי מרגלית כיו"ר. רוני קאופמן מונה למנכ"ל, ומי שסיכם וצפוי לחתום כמאמן קבוצת הבוגרים הוא עומרי מימון, שהדריך בשנים האחרונות את א.כ נס ציונה ולפני כן עמד על הקווים של מ.כ חולון.

ביום שישי (12:00, אורנים) ייערך המשחק השני בגמר הפליאוף לנוער בין א.ס רמה"ש לבין הפועל קרית אונו, שניצחה במשחק הראשון שלשום 21:32 – שתיים שהעפילו לראשונה בתולדותיהן לגמר הפלייאוף. ניצחון של קרית אונו, ששומרת על מאזן ניצחונות מושלם מפתיחת העונה, יעניק לה את האליפות ההיסטורית. מנגד, כל תוצאה אחרת מצד רמה"ש תגרור את הסדרה למשחק מכריע ביום ראשון.

ידריך את עירוני רחובות | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
נערים ט' של רחובות זכו באליפות המדינה |
נערים י' של רחובות זכו באליפות המדינה | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי