הפועל קרית אונו זכתה באליפות היסטורית לנוער

הפועל קרית אונו אלופת המדינה לנוער | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אחרי שנמנעה מהפסדים לאורך כל העונה, הקבוצה של אמיר דן גברה על עירוני רמת השרון 29:32, השלימה 0:2 בסדרה וזכתה בצלחת לראשונה בתולדותיה

(גודל טקסט)

הפועל קרית אונו הוכתרה היום (שישי) לאלופת המדינה לנוער בכדוריד לראשונה בתולדותיה, אחרי שהשלימה ניצחון 0:2 בסדרת הגמר על א.ס רמה"ש 29:32 (15:14).

המשחק הראשון הסתיים בניצחון 21:32 לאונו, שבהדרכת אמיר דן גם שמרה על מאזן ניצחונות מושלם במשך כל העונה. רמה"ש בהדרכת דני ליבגוט בהחלט נלחמה ולא הייתה רחוקה מלנצח במשחק שסגר מבחינתה עונה נפלאה.

בניגוד למשחק הראשון, שהיה חד צדדי – רמה"ש סיפקה היום משחק נהדר ואף הוליכה במהלכו. היא לא רצתה לאפשר לקרית אונו לחגוג באולמה, אבל בר מנובה שהבקיע 12 שערים (ו-20 בסדרה) הוביל את קרית אונו, יחד עם שערים של תום רוזנפלד ועדי מתתיהו שכבשו 5 כל אחד ונבו מדינה הוסיף 4. ברמה"ש בלטו בן פרידור ואיתן אלגרנטי עם 7 שערים כ"א, אורי לוסטרניק כבש 5 ואוראל נחמני 4.

בסיום, ראש עיריית קרית אונו ישראל גל העניק לאלופה את הצלחת, יחד עם היו"ר המיתולוגי של המועדון יורם ישראלי. בכך, הושלמו ימים של תארים – כאשר קדמו להישג הזכיות של קבוצות הנערים ט' וי' של עירוני רחובות בתארי אליפות המדינה ושל חולון בנערות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי