גלעד מאור מונה למאמן מכבי ראשל"צ, שהחתימה שלוש זרות

גלעד מאור
ה | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כדוריד נשים: מאור יתפוס את מקומו של אהרונוביץ', שהוביל את הקבוצה לשתי אליפויות: "משוכנעים שגלעד יוביל את הבנות להישגים", מסר יו"ר המועדון אלקלעי. קטרינה בנדוביץ', טאה בוניץ' וקריסטינה לפאהינק הצטרפו

(גודל טקסט)

אלופת המדינה בנשים בכדוריד, מכבי ראשל"צ, ביצעה היום (שלישי) שינוי מעניין על הקווים: גלעד מאור מונה למאמן ואחראי לכל קבוצות הנשים במועדון והחליף את עידן אהרונוביץ' ששימש בתפקיד בשתי העונות האחרונות שבהן הקבוצה זכתה בתארי האליפות והגיעה פעמיים לגמר גביע המדינה.

"מכבי ראשל"צ מודה לעידן על העבודה שלו במועדון בשנתיים האחרונות. עידן ראוי לכל שבח על המקצועיות וההישגיות שלו והמועדון מאחל לו הצלחה רבה בהמשך. סיכמנו עם גלעד על הטיפול בקבוצות הנשים של המועדון מתוך רצון להצעיד קדימה את כדוריד הנשים, החל מהגילאים הצעירים. לגלעד ניסיון רב בכדוריד הנשים בארץ כולל זכיה בגביע היסטורי עם קבוצת הנשים ב-2019 ובדאבל וגביעים עם קבוצות הנערות. המועדון משוכנע שהוא ימשיך להצעיד את הבנות להישגים", מסר יו"ר המועדון אריק אלקלעי.

מאור הדריך לאחרונה את הפועל קרית אונו, אותה הוביל לראשונה בתולדותיה לפליאוף העליון, והוא עטור הישגים עם קבוצת הגברים של מכבי ראשל"צ.

עידן אהרונוביץ'
עידן אהרונוביץ' | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

עמיר אהרון מנכ"ל המועדון מסר כי הושג סיכום על הארכת החוזים של כוכבות הקבוצה ניצן דונאי ועמית איזק, כמו גם החתמת שלוש שחקניות זרות – שוערת נבחרת מונטנגרו קטרינה בנדוביץ' ושתי שחקניות קרואטיות – טאה בוניץ' בעמדת הפיבוט וקריסטינה לפאהינק (שחקנית נבחרת קרואטיה) בעמדת המרכז/קיצונית שמאל. כמו כן, קבוצת הנשים תתבסס השנה על שחקניות הבית שיר גבזה, שירה ג'רבי, עדי סלומיאנסקי, הילי שלמא, בר אלבו ואחרות.

המהלכים האלו הם המשך לקיץ מסקרן של הכנות לקראת פתיחת ליגת אתנה, כאשר שני המעברים הראשיים שנרשמו לאחרונה היו בין מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשל"צ למכבי ארזים ר"ג – שיר וקרט, כוכבת נבחרת ישראל, שעברה לאדומות (אותן ידריך אמיתי דיין, שמחליף את יבגני אולייניק), ושחקנית השנה בליגת אתנה אנה סטורז'וק שעברה לארזים (אותן ימשיך להדריך ניב ויינטרוב). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי