נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד הפסידה לסרביה ולפורטוגל

נבחרת ישראל בכדוריד נגד סרביה | באדיבות ההתאחדות הכדוריד בפורטוגל

החבורה בכחול לבן שנמצאת בהכנה לאליפות אירופה, נוצחה בשני משחקיה הראשונים. המשחק מול דנמרק נדחה עקב מאומת בקורונה בנבחרת הדנית. בליגת העל: צרפתי מצטרף מהרצליה לרמה"ש, כשאוברמן יעשה את הדרך ההפוכה‎‎

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל תפתח בחודש הבא את אליפות אירופה עד גיל 19 שתתקיים בקרואטיה, ובסוף השבוע במסגרת מחנה אימונים שהיא עורכת בפורטוגל, היא קיימה שני משחקי הכנה מול הנבחרת המקומית המצוינת (35:22) והיום מול נבחרת סרביה (26:23). אגב, לו"ז המשחקים שונה ברגע האחרון, כשאתמול כשעה לפני המשחק מול דנמרק – הוחלט לדחותו – עקב גילוי של גורם בצוות המקצועי של הדנים שנמצא מאומת לקורונה. הנבחרת תמשיך במהלך השבוע הבא לרומניה, שם תקיים שני משחקים נוספים לקראת ההתמודדויות שצפויות לה בשלב הראשון מול נבחרות שבדיה, ספרד והונגריה.

בליגת העל: א.ס רמה"ש ממשיכה לתת את הטון בשוק ההעברות בימים האחרונים. אחרי צירופם של רם טורקניץ, טל הרשקוביץ ואסף בילקר, רמה"ש מחתימה גם את דניאל צרפתי, שחקן הפינה של נבחרת ישראל שהצטיין בני הרצליה בעונה החולפת. התשובה של הרצליה השכנה תהיה בדמות החתמתו של אלון אוברמן, שיעשה את הדרך ההפוכה.

הרצליה בונה קבוצה מעניינת, עם צירופם לפני כן של אורן מאירוביץ ושלומי צייטלר, שהגיעו מא.כ נס ציונה. רמה"ש מצידה שמרה על מרבית הסגל, וצירפה לפני כן את שוערה של הפועל אשדוד, הסרבי טומיסלב סטויקוביץ', שהוביל אותה לזכיות ההיסטוריות באליפות ובגביע המדינה (ולפני כן זכה בגביע גם עם הפועל ראשל"צ).

נבחרת ישראל בכדוריד נגד פורטוגל | באדיבות ההתאחדות הכדוריד בפורטוגל
נבחרת ישראל בכדוריד | באדיבות ההתאחדות הכדוריד בפורטוגל
דניאל צרפתי | א.ס רמת השרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי