הפועל ראשון לציון החתימה את שוער נבחרת קטאר

ברזאד דמירוביץ' | הפועל ראשון לציון

ברזאד דמירוביץ', ששחיק שבע עונות בליגה הקטארית, הצטרף לסגנית האלופה, שאיבדה את הפיבוט דוליבור סוקיץ' לקריית אונו. וגם: פורסמה הגרלת הישראליות באירופה

(גודל טקסט)

החתמה מסקרנת בליגת העל בכדוריד: סגנית האלופה הפועל ראשון לציון צירפה הבוקר (רביעי) את השוער הבוסני ברזאד דמירוביץ' (26, 1.96 מ'), ששיחק בנבחרת קטאר. דמירוביץ' שיחק לאורך שבע עונות בליגה הקטארית, במועדון המוביל אל ג'אייש, ולאחר מכן באל דוחאיל. דמירוביץ' יחליף בקבוצה של עידן מימון את תום שם טוב, שעבר לשחק בליגת המשנה בשבדיה, ואת אורון בר גיל ששב למ.כ חולון. הפועל השאירה שניים מהזרים שלה מהעונה שעברה, המקשרים הסרבים סטפן איליץ', מלך שערי הליגה, ומילוש בואישיץ'. בגזרה הישראלית היא צירפה כישרונות צעירים עולים, אראל צייטלר ונדב כהן, והחזירה את המרכז הוותיק ערן צרפתי.

מנגד, הפיבוט הסרבי דאליבור סוקיץ' עבר מהאדומים להפועל קרית אונו, עוד קבוצה שהייתה פעילה בימים האחרונים בגזרת הזרים וצירפה גם את המקשר הסרבי ניקולה באצ'איץ' והאריכה את חוזהו של מלך שעריה, הבוסני טאריק קסומוביץ'.

מכשול שעומד כעת בפני הקבוצות הוא הנחיה חדשה של משרד הבריאות ומשרד הפנים לגבי כניסת זרים לישראל, והדרישה שהם חייבים להיות מחוסנים לקורונה או מחלימים טרם נחיתתם בארץ.

סוקיץ' עבר לקריית אונו | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בתוך כך, אמש נקבע כי אלופת המדינה מכבי ראשון לציון תפגוש את צסק"א מוסקבה בסיבוב הראשון באירופה-ליג (המשחק הראשון יתקיים ב'בית מכבי' ב-28/29 באוגוסט). ארבע קבוצות ישראליות נוספות במפעל האירופה-קאפ: מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד תתמודד בסיבוב השני מול המנצחת בסיבוב הראשון במפגש בין באיה מארה מרומניה לבין לוקומוטיב אוריוביצה מבולגריה. א.ס רמת השרון זכתה בהגרלה מעניינת ותפגוש את בבו פנינגן מהולנד. מ.כ יובלים חולון הוגרלה בסיבוב הראשון ותתמודד מול טרפצה מקוסובו, כאשר המנצחת תפגוש בסיבוב השני את בשיקטאש מטורקיה. קבוצת הנשים של מכבי רמת גן תפגוש בסיבוב השני באירופה קאפ את איריסה האיטלקית, שממוקמת באיזור סיציליה.

המשחקים בסיבוב הראשון ייערכו בחודש ספטמבר וב-2 בחודש אוקטובר, כאשר ליגת ווינר בכדוריד תיפתח ב-1 באוקטובר – וכבר במחזור הפתיחה מצפה הדרבי של ראשון לציון, כאשר סגנית האלופה הפועל תארח את האלופה מכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי