שלושה תפקידים במקביל: אולג בוטנקו מונה למאמן מכבי תל אביב

אולג בוטנקו
אולג בוטנקו | intime sports photo agency/giannis moisiadis

שחקן העבר ישוב למועדון בו שיחק לפני שני עשורים ובמקביל ימשיך בעבודתו בנבחרת ישראל ובמחלקת הנוער של אס"א ת"א. "צירופו מהווה אבן דרך משמעותית לקידום הצעירים". קומנניץ' ישמש כעוזרו

(גודל טקסט)

מכבי ת"א הודיעה כי אולג בוטנקו, מאמן נבחרת ישראל, יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה בליגה הלאומית. בוטנקו חוזר למועדון שבו שיחק לפני כשני עשורים, לאחר שנים מוצלחות והישגיות כמאמן אס"א ת"א, מכבי ראשל"צ (את השתיים הוביל לזכייה ב-5 גביעי מדינה בסה"כ), ואת הפועל אשדוד שאותה הוביל בשנים האחרונות אל צמרת הכדוריד הישראלי ולזכייה בתארי אליפות וגביע המדינה ההיסטורים שלה. 

"לבוטנקו ניסיון עשיר בעבודה עם שחקנים צעירים בנבחרות ישראל ובמועדונים בהם אימן, וצירופו למועדון מהווה אבן דרך משמעותית לקידום הספורטאים הצעירים", נכתב בהודעת מכבי ת"א.

בנוסף, בוטנקו ידריך במחלקת הנוער של אס"א ת"א, וימשיך לכהן כמאמן נבחרת ישראל. אגב, מכבי ת"א ואס"א ת"א היו קרובות לחתום לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה, שכמו בשנים האחרונות לא צלח לכדי חתימה.

אולג בוטנקו
אולג בוטנקו | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

במכבי ת"א הודיעו כי אל בוטנקו יצטרף המאמן הסרבי, פטר קומנניץ', שחוזר למועדון. קומנניץ' ישמש כעוזר מאמן, וגם כשחקן בקבוצת הבוגרים וישתלב באימון במחלקת הנוער. "צירופו של בוטנקו למועדון והחזרתו של קומנניץ' מהווים את הצעדים הראשונים בבניית מערכת ומעטפת מקצועית חדשה, שתתמקד בקידום וטיפוח ספורטאים צעירים", הוסיפו במכבי ת"א. "בוטנקו וראשי המועדון החלו בבניית סגל קבוצת הבוגרים, שיתבסס על צירוף שחקנים ישראלים, שחקני הנוער המוכשרים של המועדון וחיזוק בעמדות שונות, במטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל תוך בניית תשתית סגל שחקנים איכותי לעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי