חיזוק משמעותי: א.כ נס ציונה החתימה את שניר נציה

שניר נציה במדי נבחרת ישראל
שניר נציה במדי נבחרת ישראל | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

פיבוט נבחרת ישראל, ששיחק במהלך העונה החולפת בגרוסוולשטאט הגרמנית, היה מבוקש על ידי מספר קבוצות נוספות, אך בחר בזו של סער פרנקל. וגם: נבחרת הנוער תמריא לקרואטיה

(גודל טקסט)

א.כ נס ציונה הודיעה היום על החתמה משמעותית ומעניינת, של פיבוט נבחרת ישראל, שניר נציה, ששיחק במהלך העונה החולפת בגרוסוולשטאט מגרמניה ולפני כן במכבי ראשל"צ ובעירוני רחובות. נציה היה מבוקש במספר קבוצות בליגת ווינר, ובחר בזו שתודרך על ידי סער פרנקל.

נבחרת הנוער של ישראל תמריא מחר לקרואטיה לקראת פתיחת משחקי אליפות אירופה עד גיל 19 והמפגשים שצפויים לה החל מיום חמישי מול ספרד, שבדיה והונגריה החזקות, בשלב הראשון של הטורניר. המטרה המוצהרת של החניכים של דביר גולדשטיין וניסים פלח היא הבטחת ההישארות בדרג הבכיר באירופה (דירוג בין 13 הראשונות מתוך 16 הנבחרות שישתתפו באליפות), כאשר הנבחרות הצעירות ישראל יצרו מסורת יפה ועקבית של הופעות באליפויות אירופה בעשור האחרון.

הצוות המקצועי קבע את הסגל לאליפות אירופה, והוא כולל את השוערים טל פלד, דניאל פלג וניר אדרי. שחקני הפינות – הקפטן נדב כהן, רואי סולומון, תום ליבוב ורועי ליבגוט. מרכזים – אור לוי, נבו מדינה ואסף אוחיון. מקשרים – יפתח דהן, יונתן הדר, תום רוזנפלד, שון סולומון ואורי גז. פיבוטים – הקפטן אור ממן, גל עזריאל ואריאל ביטון.

פיקנטריה: לראשונה בתולדות נבחרות ישראל אחים תאומים ישחקו יחד וישתתפו באליפות אירופה – מדובר בשון ורואי סולומון המוכשרים שמגיעים ממכבי דימונה (לה 3 נציגים יחד עם השוער אדרי). היום במהלך האימון המסכם לקראת היציאה לפורטוגל ביקר באימון הנבחרת הצעירה קפטן הנבחרת הלאומית דניאל שקלים, שבירך את השחקנים ואיחל להם הצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי