הפועל אשדוד והפועל קרית אונו העפילו לגמר גביע איגוד השופטים

עמית סטלמן שחקן הפועל אשדוד כדוריד | אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

מחזיקת גביע המדינה ניצחה 38:39 את א.ס. רמת השרון בהארכה, הקריה גברה 31:33 על בני הרצליה. גם הליגיונרים פתחו עונה

(גודל טקסט)

גמר גביע איגוד השופטים בכדוריד יפגיש בעוד כשבוע וחצי (יום שישי, 24 בספטמבר) בין הפועל קרית אונו להפועל אשדוד. קרית אונו ניצחה הערב (שני) בחוץ 31:33 את בני הרצליה, בעוד אשדוד גברה בבית על א.ס. רמת השרון 38:39 לאחר הארכה.

הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה, אירחה את רמת השרון שהיא הזוכה האחרונה בגביע איגוד השופטים (לפני שנתיים וגם לפני שלוש שנים) וניצחה אותה רק לאחר דרמה. ריסטו ווייצ'יץ' השווה בשניות הסיום ל-32:32, וגרר את המשחק להארכה, ובשניית הסיום שלה היה זה עמית סטלמן, שהגיע ממכבי ראשון לציון בקיץ, שכבש פנדל וקבע 38:39 שהעלה את אשדוד לגמר.

גם דרבי השרון היה צמוד, עם 15:15 במחצית. מושיקו אלימלך, שהחלים לאחרונה מקורונה, הצטיין בשערה של קרית אונו, ובדקות ההכרעה התעלה דאליבור סוקיץ', הפיבוט שהגיע מהפועל ראשון לציון. הוא סחט פנדל שאותו הבקיע אלעד קפון ואחר כך כבש שני שערים מעבר למחצית המגרש. ירדן לחמן עוד השווה, אבל מהלך נהדר בין עמית גל לטאריק קסומוביץ' קבע 30:32, ואת השער המסיים כבש קפון.

גם הליגיונרים התחילו לשחק ובשוויץ נערך דרבי ישראלי, בו האלופה וינטרטור ניצחה 26:31 את ציריך. יהב שמיר בלט אצל המנצחת עם 10 עצירות, כולל פנדל אחד. תומר בודנהיימר שיחק 45 דקות אצל המפסידה וכבש שני שערים.

בליגה הצרפתית הראשונה, יואב למברוזו היה הכובש המוביל של לימוז' עם 6 שערים ו-6 אסיסטים בהפסד 31:29 ל-AIX. דן טפר ודניאל מוסינדי ערכו הופעת בכורה במדי סראן שנוצחה בנים 31:26. בצרפת משחקים שישה ישראלים – שלושה בליגה הבכירה ושלושה בליגת המשנה, שם אדיר כהן, שעבר הקיץ לאחר הזכייה באליפות שווייץ עם וינטרתור, בלט עם 3 שערים ו-3 אסיסטים בניצחון של טרמבלי 26:27 על פונטאו. ליאור גורמן וחן ליבגוט לא כבשו בהפסדים של שארבור ו-וילרבאן, מול ניס ו-ואלנס, בהתאמה.

חן פומרנץ שחקן קבוצת פואנטה חניל
ניצחון ראשון. חן פומרנץ | מערכת וואלה!, Fani Hernández Priego

בליגה הספרדית הבכירה, חן פומרנץ ופואנטה חניל השיגו ניצחון ראשון 27:33 על סינפין, כאשר פומרנץ כבש 4 שערים.

יונתן דיין היה שותף לניצחון החוץ של "הזאבים" מרימפאר על דסאו 24:25 בפתיחת משחקי הליגה השנייה בגרמניה.

בשבדיה, השוער תום שם טוב וקבוצתו לינדסברג יפתחו בסוף השבוע את דרכם בליגת המשנה, לאחר ששם טוב הציג יכולת טובה במשחקי הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי