מכבי חיפה תחזור לארח ברוממה: "נתנהל כמו בליגת העל"

play
היכל רוממה | אדריאן הרבשטיין
צפו: ריאל מדריד ניצחה את מורסיה 76:84 במשחק הראשון בסדרת הגמר בספרד 02:20

הנהלת הקבוצה קיימה מפגש עם האוהדים במטרה לחזק את הקשר עם הקהילה. הוצגו המהלכים והתכניות לטובת החזרת הקבוצה למקומה הטבעי

(גודל טקסט)

"קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה לא יכולה להיות בליגה השלישית. זאת תקלה". כך הצהיר אמש (שבת) בנחישות מנכ"ל אגודת מכבי חיפה כרמל, רועי שווץ, בפתחו של מפגש אוהדים חגיגי שהתקיים בהיכל הספורט רוממה, כשהוא מוסיף ואומר: "המשימה היא לעלות ליגה ונעמוד בה. לשם כך אנחנו זקוקים לכם, האוהדים. בלעדיכם, אין זכות קיום לקבוצה. האחריות על מה שהיה בעונה שעברה היא שלנו. בליגה השלישית נתנהל כמו בליגת העל".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

במהלך הערב, בו נכח יו"ר האגודה ניר ענבי, הוסבר כי המטרה הראשונה העומדת לנגד ראשי האגודה היא החזרתה למקומה הטבעי בליגת העל בפרק הזמן הקצר ביותר. זאת, כאמור, בעקבות ירידת הקבוצה לליגה הארצית לאחר 17 שנה, כאשר בנוסף, באותה נשימה וחשיבות, הודגש נושא חיזוק הקשר של הקבוצה עם הקהילה ומול האוהדים, הנחשבים לנאמנים ביותר מבחינת ראשי האגודה.

במהלך המפגש נחשפו התוכניות העתידיות במטרה להשמיע, לשמוע ולהתחשב בדעת האוהדים שעודכנו כי מאחורי הקלעים נעשים מהלכים בכל המישורים, בין הייתר הקמת הנהלה חדשה ומציאת ספונסרים כאשר דובר על תקציב העשוי לעמוד על כמיליון וחצי שקל העונה וכל אלה לטובת הצלחת הקבוצה ואוהדיה.

מפגש אוהדים עם הנהלת מכבי חיפה בכדורסל
| אתר רשמי, מכבי חיפה

מה שעורר התלהבות גדולה הייתה ההודעה לפיה הקבוצה תשחק בהיכל הספורט ברוממה בעונה הקרובה, כשהכניסה למשחקים תהיה חופשית. בנוסף הובהר כי יתבצעו שינויים מקצועיים מפתיעים, במסגרתם ימונו מנהל מקצועי, מאמן וסגל שחקנים איכותי. לטענת האוהדים, הידיעות העדכניות סיפקו להם אופטימיות גדולה להמשך.

ענבי סיכם בדבריו כשבירך על הגעתם של האוהדים ואמר: "מכבי חיפה זה מותג. אנחנו עם הקהל הגדול בארץ וצריכים להיות למעלה עם הגדולות. ברגע שתהיה קבוצה אטרקטיבית, ההיכל יחזור להיות מלא. נבנה קבוצה טובה במטרה שתעלה ליגה".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה- כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי