ממשיך להסתבך: גלן רייס ג'וניור הכה את חברו לקבוצה במהלך משחק. צפו

גלן רייס ג'וניור מעורב בקטטה במשחק בניקרגואה | צילום מסך, צילום מסך

אחרי ששוחרר מאינספור קבוצות בשל תקריות אלימות, אקס הפועל חולון שוב הסתבך, הפעם כששלח אגרופים לפניו של חברו לקבוצה באמצע משחק. ישוחרר גם הפעם?

(גודל טקסט)

אקס הפועל חולון, גלן רייס ג'וניור, ממשיך בשלו. האמריקאי ששיחק בעבר בליגת העל בישראל אך שוחרר מחולון אחרי שחבט בפניו של גיא פניני, שוב היה מעורב בתגרה, גם הפעם עם חבר לקבוצה. במהלך המשחק של קבוצתו ריאל אסטלי מול דיריאנחן בליגה של ניקרגואה, נראה רייס מתקוטט עם חברו לקבוצה. השניים החליפו אגרופים עד שחבריהם לקבוצה הצליחו להפריד ביניהם.

מדובר בפעם המי יודע כמה שרייס מסתבך; אחרי שעזב את ישראל, הוא שיחק בין היתר בניו זילנד, תחת הדרכתו של דן שמיר, אבל שוחרר גם משם לאחר שהיה מעורב בתגרה בבר מקומי. מאוחר יותר הגיע לשחק בליטא, אבל גם משם הוא שוחרר, שישה ימים בלבד לאחר שחתם, אחרי שנתפס גונב בקבוקי שתייה מסופר מקומי.

מי שנבחר ב-2013 במקום ה-35 בדראפט על ידי פילדלפיה ידע לאורך הקריירה שלו לא מעט תקריות. באוקטובר 2015 נורה ברגל מחוץ למסעדה באטלנטה, ב-2016 היה מעורב בקטטות ונעצר בחשד לתקיפה ולגניבה בארה"ב וגם בפורטו ריקו (ושוחרר אחרי שני משחקים אחרי עימות עם המאמן) הוא הסתבך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי