ההישג הנדיר של קריית מוצקין בנוער: שלושה תארים בעונה

שנה מיוחדת. קרית מוצקין | אתר רשמי, דוברות מכבי קרית מוצקין

הקבוצה הצעירה עלתה לליגה הלאומית וזכתה בגביע האיגוד ובאליפות מחוז חיפה לתיכונים. בנוסף, שחקניה העלו את הקבוצה הבוגרת המשנית מליגה ב' לליגה א'

(גודל טקסט)

קבוצת הבוגרים של מכבי קריית מוצקין לא נראתה בליגת העל כבר 22 שנים, אבל אולי העונה נראו הניצנים שיכולים לבשר על קאמבק עתידי. קבוצת הנוער של המועדון, שגם היא לא נמנתה עד כה על הליגה הבכירה בישראל, קטפה לא פחות משלושה תארים: עלייה ללאומית וזכייה בגביע האיגוד ובאליפות מחוז חיפה לבתי הספר התיכוניים.

בנוסף, שחקניה מרכיבים את הקבוצה הבוגרת המשנית (הקרויה מכבי מוצקין צעירים) והעלו אותה מליגה ב' לליגה א'. בסך הכל הם סיימו את העונה עם מאזן של 66 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים בלבד.

קבוצות הנוער של מכבי קרית מוצקין
שנה מיוחדת. קרית מוצקין | אתר רשמי, דוברות מכבי קרית מוצקין

הקבוצה הבוגרת הבכירה של מוצקין משחקת בליגה הארצית, וניצלה מירידה, כשבשורותיה משחקים ותיקים כמו איגור סימין, ליאור שגב, יבגני ליוטרין ונועם מטלון.

"זה הישג נדיר שמראה על השקעה מרובה, ועל כך שהשחקנים מאומנים היטב ומוכשרים", בירך המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, פיני גרשון.

המאמן יוסי בוכניק סיפר: "אני מאמן כבר יותר מ-35 שנים, אבל זה הישג ייחודי ואני שמח שזכיתי לצעוד ולאמן את הנוער הנפלא הזה".

ראש העיר, חיים צורי: "הישג נפלא של הנוער שלנו, שבאמת עשה פה משהו בקנה מידה היסטורי. אני מברך את המאמן בוכניק ואת כל השחקנים המוכשרים. קריית מוצקין על המפה".