כל העיניים על עמנואל שארפ: "הווינר האולטימטיבי"

עמנואל שארפ
עמנואל שארפ | איגוד הכדורסל

בנו של דריק, שהצטרף לנבחרת הקדטים של ישראל בקיץ שעבר, גורר עניין ממכללות רבות בארה"ב. האב: "בהחלט זכר אלפא"

(גודל טקסט)

מאז שהצטרף לנבחרת הקדטים לקראת אליפות אירופה בקיץ שעבר, עמנואל שארפ סומן כדבר הבא בכדורסל הישראלי. כעת גם בארצות הברית גוברת ההתלהבות סביב בנו של דריק שארפ ושלשום (רביעי) פורסם בתקשורת האמריקאית ניתוח מעמיק עליו, בעקבות הצטרפותה של אוניבסיטת ראטגרס לרשימת המעוניינות בשארפ ג'וניור, הכוללת גם את פלורידה, ג'ורג'יה טק, SMU, טקסס טק ו-USF.

"מאמנה של ראטגרס אוהב את המשחק שלו בשל העובדה שהוא יכול לעשות הכל", סיפר אביו דריק, שמשמש כמאמנו בתיכון וכידוע שיחק 15 עונות במכבי תל אביב. "הוא אוהב את הגודל שלו, יכולת הקליעה וצבירת הנקודות ואת העובדה שהוא מוסר מצוין. עמנואל הגיב בהתלהבות, הוא מתרגש רק מעצם העובדה שמאמן כמו סטיב פיקייל אוהב אותו מספיק כדי להציע לו מלגה. אבל עוד לא חשבנו על זה, נתעסק בזה בהמשך".

חשוב להזכיר שעמנואל בן 16 בלבד ועדיין נותרו לו שנתיים בתיכון. את העונה החולפת (שנעצרה בגלל מגיפת הקורונה) הוא סיים עם ממוצע אדיר של 31.9 נקודות למשחק ולכן צד את עיניהן של מכללות בכירות נוספות: "גם אוהיו, נוטרדאם, יוסטון, פלורידה סטייט ומיאמי מעוניינות", הוסיף אבא דריק.

עמנואל שארפ
עמנואל שארפ | איגוד הכדורסל

"הוא הווינר האולטימטיבי, יעשה כל מה שצריך כדי לנצח. יש לו חוש מדהים לקליעה מכל הטווחים וסחיטת עבירות, ראיית משחק מצוינת ואינסטינקטים טובים", סיכם שארפ האב, "הוא גם מוסר מעולה ולא מוערך מספיק כי הייתי צריך יותר נקודות ממנו כדי שננצח. הוא לא מרבה לאבד את קור הרוח, הוא שחקן מאוד בוגר לגילו. בהחלט זכר אלפא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי