מנהלת הליגה הודיעה: "הפלייאוף התחתון בוטל"

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל

בשל היעדר ספורטיביות והעובדה שזהות היורדת נקבעה, הוחלט לסיים לוח המשחקים של הפועל באר שבע, הפועל אילת, עירוני נהריה ומכבי אשדוד, שתשחק בעונה הבאה בליגת המשנה. fuboTV רכשה את הזכויות לפלייאוף העליון

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מנהלת הליגה הודיעה היום (שלישי) כי הפלייאוף התחתון לא ישוחק לאור העובדה כי זהות היורדת כבר נקבעה ובשל היעדר ערך ספורטיבי. בהודעה הרשמית נמסר: "אנו מצדיעים למכבי אשדוד על סיום עונה מכובד וספורטיבי ומודים למכבי אשדוד, הפועל באר שבע, הפועל אילת ועירוני נהריה ולשחקניהן על המאמץ הגדול שהושקע בחזרה לליגה אחרי פגרת הקורונה".

אך מגיעות חדשות טובות מכיוון הפלייאוף העליון, לאחר שחברת fuboTV רכשה את זכויות השידור של ליגת ווינר סל בצפון אמריקה. השידורים יועברו עם שדר וגרפיקה באנגלית. ליגת העל בכדורסל היא נכון להיום הליגה היחידה המשוחקת באירופה ומהבודדות המשוחקות בעולם, בעוד ליגת ה-NBA תתחיל רק בסוף החודש והרשת האמריקאית החליטה לשדר את משחקי הכדורסל בישראל לקהל האמריקאי הצמא לכדורסל.

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת: "אני שמח כי משחקי הפלייאוף בישראל ישודרו בארצות הברית ובקנדה. החשיפה הבינלאומית חשובה לנו וזאת עוד הוכחה כמה חשוב היה לעשות את כל המאמצים להחזיר את הליגה לפעילות. אני מודה לערוץ הספורט ול-fuboTV ומקווה לשתף פעולה עימם גם בשנים הבאות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי