קטש במכתב לאיגוד: "ההחלטה לפטר כבר התקבלה"

עודד קטש | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל הגיב לזימונו לשימוע באמצעות עורכי דינו: "מי שמתכוון לשמוע את העובד לא מפרסם בתקשורת הליך טרומי של שימוע. האיגוד החליט באופן בלתי חוקי להשתחרר מהחוזה"

(גודל טקסט)

לאחר שאיגוד הכדורסל זימן אתמול (רביעי) את עודד קטש לשימוע לפני פיטורים, היום הגיעה תגובתו של מאמן נבחרת ישראל שבאמצעות עורכי דינו, דפנה שמואלביץ וזהר גבע, שלח מכתב ליו"ר האיגוד עמירם הלוי ובו ביקש לדחות את השימוע בשבעה ימים כדי לרכז את המסמכים הרלוונטיים.

"השימוע הינו בגדר טקס בלבד, ההחלטה לפטרו כבר התקבלה ודי בעובדה שהאיגוד הפיץ לתקשורת ידיעות בדבר הזימון כדי להוכיח זאת", נכתב. "מי שמתכוון באמת ובתמים לשמוע את העובד, לא ממהר לפרסם בתקשורת הליך טרומי של שימוע. ברור כי האיגוד החליט באופן בלתי חוקי לשחרר עצמו מהחוזה המחייב". חשוב לציין כי האיגוד לא הוציא הודעה לתקשורת בדבר זימונו של קטש לשימוע.

כזכור, המאמן תבע את איגוד הכדורסל ב-287,000 בחודש שעבר, בגין הוצאתו לחופשה ללא תשלום באופן חד צדדי וללא הצדקה, שכן בין פברואר 2020 לנובמבר 2020 לא תוכננה כל פעילות לנבחרת, כך שמשבר הקורונה לא גרם לשיבוש בעבודתו. קטש טען בתביעה להפרה חמורה של חוזהו עם האיגוד ואף ציין כי הארגון נהג כלפיו ב"בריונות".

אם יפוטר, קטש מתכוון לדרוש את מלוא השכר אותו היה אמור להרוויח עד תום החוזה שלו באוקטובר 2021. "מאחר שלא קיימת כל עילה לפיטורים, יחויב האיגוד בכל מקרה בתשלומים הקבועים בחוזה עד תום תוקפו. אלו מגיעים במונחי עלות מעסיק לכ-750,000 ש"ח ובצירוף הסכומים שנקבעו עד כה למיליון שקלים. מדובר בבזבוז משווע וחסר אחריות של כספי הציבור, כאשר קטש ראוי ומוכן לסיים את חוזהו עד תום. גם הזמן ההיערכות הקצר אשר ניתן למרשנו לשימוע (יום עבודה אחד) וההימנעות מכל ניסיון לתאם את מועד השימוע מלמדים כי אין בכוונת האיגוד לתת לו זכות טיעון אמיתית".

עודד קטש, גיא פניני
עודד קטש, גיא פניני | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי