"קטש הציע להפחית הרבה יותר מהמאמנים בקבוצות"

קטש
קטש | עדי אבישי

עו"ד שמואלביץ', פרקליטתו של המאמן, דיברה ב-103FM על סערת פיטוריו המסתמנים: "לא ייתכן שלא יהיה דיון בהנהלה לפני שמזמנים אותו לשימוע. יש תקנון וגוף ציבורי חייב להתנהל לפיו"

(גודל טקסט)

דרכו של עודד קטש כמאמן נבחרת ישראל עומדת להסתיים בצורה מכוערת. כידוע, איגוד הכדורסל זימן את קטש לשימוע לפני פיטורים, זאת לאחר שהמאמן תבע את הארגון בכ-300,000 שקלים בגין הוצאתו לחל"ת באופן חד צדדי ולא חוקי. אחרי המכתב ששלחה לאיגוד בשמו של קטש, עו"ד דפנה שמואלביץ', נציגתו בתביעה, התראיינה לתכנית הספורט של 103FM והתייחסה לפרשה.

"הסיפור היה מהרגע שאני נכנסתי לתמונה ושלחתי מכתב אחרי שלא קיבלנו תגובות רציניות. וגם אז היו פגישות שקטש הגיע אליהן בלי עורכי דין", הסבירה עו"ד שמואלביץ', "הוא אמר שהוא מוכן לשלם מחיר על משבר הקורונה והציע הצעה מאוד נדיבה, הרבה מעבר למה שהפחיתו למאמנים בקבוצות, ועדיין לא הצליח לפתור את הפערים. זכותו של כל אדם שלא משלמים לו להגיש תביעה".

קטש יתבע את שארית משכורתו (חתום עד אוקטובר 2021) במקרה שיפוטר: "החוזה הוא לארבע שנים ונותרו עוד שנה וחודשיים. כתוב שם באיזה מקרים אפשר לפטר אותו – רק אם היה מבצע עבירה אתית או שלא היו מרוצים ממנו. אני חתמתי על התביעה ולא עודד. הוא שחרר הודעה לתקשורת של שתי שורות שאין בה שום פגיעה כלפי האיגוד".

עמירם הלוי
יו"ר האיגוד | עדי אבישי

האיגוד הופתע מהתביעה שהוגשה בעיצומו של מו"מ: "אני יודעת בדיוק מה היו המחלוקות ואיפה האיגוד התעקש לחינם ויכולה להגיד שזה ממש לא נכון. אם לא מתפשרים במו"מ וכשמבחינת החוק עודד לא יכול היה לצאת לחל"ת בלי הסכמתו, אז הדרך הבאה היא בית משפט. אני לא מקבלת את העובדה שאף אחד מההנהלה לא תיעד פרוטוקול של הפגישות".

הכשלים בהתנהלות האיגוד: "מאמן נבחרת ישראל ממונה על ידי הנהלת האיגוד. לא יכול שלא יהיה דיון בהנהלה לפני שמזמנים את המאמן לשימוע. יש תקנון, גוף ציבורי חייב להתנהל לפיו. הכסף הזה לא שלי ושל האיגוד, הוא של הציבור".

האיגוד רצה לחסוך במשכורת של המאמן: "תפסתם את השור בקרניו. יש לחוזה שני צדדים והכלל הכי בסיסי הוא שצריך לכבד את החוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי