חולון מתקרבת להשלמת הסגל: כריס ג'ונסון וסי ג'יי האריס הצטרפו

כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון | הפועל חולון

הסמול פורוורד ששיחק בעבר ב-NBA אך סבל משתי פציעות בהפועל ירושלים, יחזק את הסגולים ביחד עם הרכז שסיים את העונה החולפת בטורק טלקום הטורקית

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת העונה הבאה. אחרי שאתמול החתימה את טיירוס מקגי ו-ווילי וורקמן, היום (חמישי) הודיעה הקבוצה של סטפאנוס דדאס על צירופם של כריס ג'ונסון וסיג ג'יי האריס. ג'ונסון (30, 1.98) בוגר מכללת דייטון ובעל עבר מרשים ב-NBA, שם שיחק 147 משחקים במדי יוטה ג'אז, ממפיס גריזליס ובוסטון סלטיקס. הסמול פורוורד שיחק גם בהפועל ירושלים בעונת 2018/19, אך לא הצליח להשתלב.

בעונת 2017/18 יצא לראשונה לאירופה לגראבלין הצרפתית בשורותיה רשם 15.5 נק', 5 רב' ו-2 אס' בממוצע למשחק. בעונה שלאחר מכן נחת בהפועל ירושלים אך שתי פציעות השביתו אותו לפרק זמן ממושך ומנעו ממנו להפגין את יכולתו המוכרת. בירושלים שיחק כריס כ-13 משחקים בסה"כ בהם העמיד ממוצעים של 12.2 נק', 3.6 רב' ואסיסט אחד ב-20 דקות. בעונה האחרונה שיחק בבורז' הצרפתית שם העמיד ב- 26 דקות ממוצעים של 11.5 נק', 4 רב' ואסיסט אחד.

דדאס, כמובן, מרוצה מהחתמתו של ג'ונסון: "כריס ג'ונסון הוא שחקן שיעזור לנו באנרגיות ובצורת המשחק שלו. רוח הלחימה שלו הולכת להתאים נהדר לאופי שלנו שבנינו בחולון. מדובר בשחקן מצויין שכבר התנסה בליגה שלנו וגם הייתה לו עונה טובה בצרפת. אני עוקב אחריו הרבה שנים, הוא הולך לעזור לנו מאוד, כריס הוא עוד שחקן עם הרבה מוטיבציה שהעדיף את חולון על פני הצעות גבוהות יותר כי האווירה בחולון מסקרנת אותו. זה עוד חלק בפאזל ואני בטוח שהאוהדים שלנו יאהבו את התשוקה וההשקעה הגדולה שלו במשחק ההגנה ובכלל".

כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון במדי הפועל ירושלים. קאמבק מוצלח יותר בישראל? | דני מרון

.

האריס יתפקד בעמדת הרכז לצדו של יוגב אוחיון, שגם הוא האריך את חוזהו בימים האחרונים. האמריקאי (29, 1.91), בוגר מכללת ווייק פורסט, פתח את העונה החולפת בסין אך עבר לטורק טלקום הטורקית בעקבות פריצתה של מגיפת הקורונה. בתשעה משחקים בטורקיה, רשם 5.3 נקודות ו-2.5 אסיסטים בממוצע. בנוסף, הוא עבר באולם הגרמנית, ריגה הלטבית, פו אורטז הצרפתית ובאיוקאשיר הטורקית.

המאמן הוסיף לגביו: "סי ג'יי הוא שחקן בעל הרבה איכויות שיעזור לנו מאוד בניהול המשחק ובקליעה. אני מכיר אותו הרבה שנים מהליגה הטורקית. היו לו כמה שנים מדהימות, אך המצב בסין בשנה שעברה עצר אותו. עכשיו הוא מוכן לתת עוד עונה מוצלחת".

סי ג'יי האריס | הפועל חולון, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי