"כדורסל יקר אנחנו נפרדים היום": יובל נעימי הודיע על פרישה

יובל נעימי
יובל נעימי | צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

גארד מכבי ת"א, הפועל ירושלים ונבחרת ישראל לשעבר החליט לסיים את הקריירה בגיל 35, לאחר שתי עונות בלאומית: "לא יודע כל כך איך להיפרד ממך אבל אני מרגיש שזה הזמן, אני רוצה להגיד לך תודה"

(גודל טקסט)

סופה של תקופה: יובל נעימי, אחד הרכזים הבכירים של הכדורסל הישראלי במאה ה-21, ששיחק במדי הפועל ירושלים, מכבי תל אביב ואף ניסה את מזלו בטריומף ליוברצי הרוסית וג'יבובה סקפאטי ופורלי הודיע היום (שישי) על פרישה ממשחק פעיל בגיל 35, אחרי שתי עונות במכבי עירוני רחובות ואליצור אשקלון מהליגה הלאומית.

"לא יודע כל כך איך להיפרד ממך אבל אני מרגיש שזה הזמן. אני רוצה להגיד לך תודה. תודה על זיכרונות וחוויות שאזכור כל החיים. תודה על שהטמעת בי ערכים, מוסר, משמעת ודרך ארץ. תודה על הניצחונות, ההפסדים, ההצלחות והכישלונות לכל אחד מהם יש חלק במסע המדהים שעברתי".

"אני זוכר את האימון הראשון, הייתי ילד בן 10 שהגיע עם חלומות מטורפים וברוך השם זכיתי להגשים גם את מה שלא העזתי לחלום עליו. תודה שהראית לי עולם, מארה"ב ועד תאילנד, רוסיה, איטליה ועוד כל כך הרבה מקומות שלא הייתי זוכה לחוות אם לא היינו בוחרים אחד בשני".

"תודה שנתת לי את הזכות כל בוקר לקום ולעסוק בדבר שאני הכי אוהב בעולם, מעולם לא לקחתי את זה כמובן מאליו. אתה יודע שמעולם לא רימיתי אותך, נתתי לך את כל כולי מידי יום גם כשהגוף כבר אמר די דחפתי עוד ועוד, היית אצלי במקום הראשון, השני והשלישי, התמסרתי לאהבה בנינו ובחזרה נתת לי להרגיש את הלב שלי פועם".

"לכל האוהדים המדהימים שליוו אותי, אני מקווה שהצלחתי להוציא ממכם רגש כשצפיתם בי, שהלב שלכם פעם בחוזקה, שקפצתם מהכיסא מידי פעם וחוויתם ריגוש בשביל זה עבדתי כל כך קשה".

"רוצה להודות למאמנים, שחקנים ולאנשי הצוות שהיו חלק מהמסע הזה. למשפחה המדהימה שלי על התמיכה, ההבנה, ההקשבה ובעיקר על זה שעזרתם לי לפרוס כנפיים תודה. כדורסל יקר אנחנו נפרדים היום, אני אוהב אותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי