הנבחרות הצעירות יתאמנו בכפר המכבייה בסופי השבוע

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי. בשורות טובות למאמן הנבחרת הצעירה | דני מרון

בישיבה שהתקיימה בין יו"ר הוועדה המקצועית לבין פיני גרשון, הוחלט על קיום מחנה סגור בימי חמישי עד שבת לעתודה, הנוער והקדטים, בקפסולות קבועות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות

(גודל טקסט)

גם הכדורסל הישראלי סובל מאוד מהעלייה בנדבקים מהקורונה והחלטת משרד הבריאות להשבית את הספורט בישראל. בניסיון למצוא פיתרון התקיימה ישיבה בין יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן והמנהל המקצועי פיני גרשון בה הוחלט על קיום מספר צעדים וישנן חדשות טובות.

הנבחרות הצעירות של הכדורסל הישראלי יחזרו לפעילות. הוחלט על קיום מתווה שכן מסוף השבוע הבא יתכנסו נבחרות העתודה, הנוער והקדטים מדי סוף שבוע, מחמישי ועד שבת, במחנה סגור בכפר המכבייה ובשיטת קפסולות.

לפי המתווחה, השחקנים יחולקו לחדרים באופן קבוע וכל האימונים ייערכו בהתאם לתנאי משרד הבריאות. במהלך סוף השבוע, בנוסף לאימוני הכדורסל, יעברו השחקנים אימוני קושר וכן יזכו להרצאות מעשירות בתחומים שונים.

פיני גרשון
פיני גרשון | עדי אבישי

עוד החלטה שהתקבלה היא שהאגף המקצועי יקיים הרצאות והשתלמויות למועדונים במגוון נושאים כמו כדורסל, כושר גופני, תזונה, מנטליות ועוד. ההרצאות יהיו פתוחות לשחקנים, מאמנים והורים והן יועברו על ידי מאמני הנבחרות השונות. פיני גרשון יהיה אחד מהם.

בשורה נוספת הגיעה מצד אימוני הזום האישיים עם יואב ברדוגו. האימונים עם מאמן היכולות האישיות יחזרו לפעילות מלאה. האיגוד יפרסם בכל יום את שעות האימון והחלוקה לגילאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי