Sport1 Banner

ירושלים גברה על ראשל"צ, ניצחונות גם לחולון, גלבוע והרצליה

כריס קרמר, דריל מונרו, אדם אריאל | אלן שיבר

96:103 למחזיקת הגביע על סגנית האלופה, אחרי הארכה. הסגולים הרשימו התקפית ב-73:94 על נס ציונה, הקבוצה מהשרון טיילה ל-71:90 על הפועל חיפה במפגש העולות מהלאומית והחבורה מגן נר גברה 81:92 על מכבי חיפה

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורסל הישראלי פתחו הערב (שלישי) את עונת 2020/21 באופן רשמי, עם משחקי המחזור הראשון בליגה הבלקנית. ראשונה לעלות לפרקט הייתה הפועל חולון, שהרשימה עם ניצחון משכנע על עירוני נס ציונה. בהמשך רשמו ניצחונות גם גלבוע/גליל ובני הרצליה, כאשר במשחק המרכזי, הפועל ירושלים גברה על מכבי ראשון לציון.

מכבי ראשון לציון – הפועל ירושלים 103:96 (בתום הארכה)

שש פעמים בסך הכל נפגשו הכתומים והאדומים בעונה שעברה, כשרק בחצי גמר הפיינל פור הצליחה הקבוצה של גיא גודס לגבור על מחזיקת הגביע וגם את העונה הזו היא פתחה בהפסד לחבורה של עודד קטש. המארחת ברחה ליתרון 74:81 ברבע האחרון, אך שני איבודי כדור אפשרו לטיישון תומאס ומלקולם היל להוביל מהפך, כששלשה של האחרון קבעה 84:85, שבע שניות לסיום. אקיל מיצ'ל החזיר לראשל"צ את היתרון, טאריק פיליפ השווה מהקו ושלח את המשחק להארכה, שבה תומאס, היל ותמיר בלאט הכריעו את ההתמודדות לטובת האדומים.

היל סיים כקלע המוביל בשורות המנצחת עם 22 נקודות, פיליפ הוסיף 21 ותומאס סיפק 15. כריס קריימר, בהופעת הבכורה שלו באדום, סיים עם 12 נקודות. אייזיאה טיילור קלע 27 בצד השני וגולן גוט תרם 21, שלא מנעו הפסד כתום.

שחקני ראשל"צ. הפסד במשחק הראשון של העונה | אלן שיבר
עודד קטש. פתיחה ברגל ימין לאדומים | אלן שיבר

עירוני נס ציונה – הפועל חולון 94:73

שבוע לפני שהיא מתחילה את דרכה בליגת האלופות של פיב"א, החבורה של סטפאנוס דדאס סיפקה תצוגה התקפית מצוינת והשיגה ניצחון בכורה במפעל. סי ג'יי האריס ואייזיאה מיילס הצטיינו בשורות הסגולים וקלעו 16 נקודות כל אחד, כריס ג'ונסון וטיירוס מקגי הוסיפו 15 כל אחד. פטריק מילר וג'ורדן מרפי סיימו עם 17 כל אחד בצד המפסיד, נמרוד לוי תרם 12.

הפועל גלבוע/גליל – מכבי חיפה 81:92

ליאור ליובין ושחקניו היוו את הפתעת העונה הקודמת כשזו התחדשה לאחר פגרת הקורונה, והערב הם אותתו על כוונתם להמשיך מאותה נקודה. ג'ו תומאסון וקרי בלקשיר בלטו עם עם 16 נקודות כל אחד, יפתח זיו רשם 14 ושישה אסיסטים. 23 של כריס דאו לא הספיקו לירוקים.

הפועל חיפה – בני הרצליה 90:71

במפגש בין שתי העולות הטריות לליגת העל, החבורה של שרון דרוקר טיילה לניצחון קליל בהיכל רוממה. המארחת פתחה רע מאוד וצברה רק 10 נקודות ברבע הראשון, בו החטיאה 12 מתוך 16 הניסיונות שלה מהשדה. הרצליה עלתה לפלוס 20 מהיר ולא הסתכלה לאחור, גם כשהאדומים התקרבו מעט ברבע השלישי וצימקו את ההפרש ל-17. פרנק גיינס הוביל את המנצחת עם 23 נקודות, קוטי קלארק הוסיף 21 ואייזיאה אייזנדורף תרם 13 נגד קבוצתו לשעבר. בצד השני, ג'ייסון סיגרס סיים עם 13 ולנארד פרימן הוסיף 13 משלו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי